Wpis z mikrobloga

@Wiktorgg: nie czuć za bardzo, ale użyteczność jest mega. wyjazd z parkingu podziemnego co kiedyś na dwa razy musiałem kręcić za jednym skrętem kierownicy wyjeżdżam, w zakręty przy szybszych prędkościach wchodzi jak w masło bez ścinania, wypas jest.
@kazzr Możesz napisać na PW jakie warunki finansowania, jakie raty, ile wyszło Ci ubezpieczenie itp? Też zastanawiam się nad leasingiem (zakładam, że wziąłeś w leasing). Gratuluje furki, świetna. :)
@kazzr: jak sie sprawuje po roku uzytkowania?
To leasing? czy za gotówke? sam sie nad takim zastanawiam i zastanawia mnie ile mógłbym wyciągnąć rabatu z kwoty 123k, ktora wyszła przy konfiguratorze.
@matetw leasing ale o warunkach Ci nie napiszę bo to bardziej skomplikowana sprawa. Ogólnie patrzyłeś po ile jest wersja rs? Ja bym teraz zamiast GT bral RS na pewno. Na auto nie mam co narzekać, skrzynia może mogłaby być bardziej płynna na neutralnym, bo przekłada biegi w dość wysokich zakresach, no ale to już takie czepianie się. Na pewno jak szukasz hatchbacka trochę usportowionego to polecam Megane. A czy wersję rs czy
@kazzr: nie chce rs, bo chce tez auto na codzień. Do tego bedsie drożdsze i zawieszenie twardsze. Zdaje sobie sprawe ze spalania, w koncu to 200 koni, cos za cos. Powiedz mi a miales jakies problemy z r linkiem? Troche sie obawiam, ze jak sie to spiernicxzy to nawet auta nie odpale.