Wpis z mikrobloga

Wczoraj zasugerowano mi, żebym założyła tag o moich doświadczeniach z innymi nauczycielami (jestem nauczycielką), zatem zakładam i kontynuuję swoje żale na temat tej grupy zawodowej. Podrzucam Wam dzisiejszą anegdotkę nauczycielki Beaty. (,)

Najgorsze, że dostał szóstkę!

#gownowpis #szkola #nauczyciele #pracbaza #bekazpodludzi #bekaznauczycieli
giovan-a - Wczoraj zasugerowano mi, żebym założyła tag o moich doświadczeniach z inny...

źródło: comment_1W7o0PoGXiJafKOZfSEAZaoXEaB8XEd5.jpg

Pobierz
  • 85
@giovan-a: Najgłupsze jest nie to, że się komuś nie podoba źródło wiedzy. Drugoklasista, który ma się się w domu uczyć do testów, to jest idiotyzm. On tę wiedzę powinien był posiąść w trakcie zajęć - oglądając różne mapki, rysując własną, rozmieszczając na przygotowanych planszach różne obiekty (miasta, góry, Hel, co tam komu wpadnie do głowy). Cośkolwiek za wcześnie na 'idź do domu i się naucz'.
@giovan-a: dobra, #!$%@?, ale czegoś tu nie ogarniam. Ten dzieciak naniósł jakieś fantasy/sci fi czy kij wie jakie nazwy i przyfarcił, że nikt nie zauważył (bądź zgadywał gdzie co może być) czy też ten brat grał w jakieś Europa universalis gdzie była niemal identyczna, w miarę rzeczywista mapa i stąd dzieciak wiedział gdzie co jest?

Bo w peirwszym przypadku to niedopatrzenia albo fart i szóstka sie za to nie należy.
W
@giovan-a: tak jeszcze mi sie przypomnialo to w sumie od 20 lat bez zmian majac 7 nauczycielka poslala mnie do psychologa bo gubilem Ą I Ę, pisalem om albo em zamiast dac mi jakies cwiczenia to wyslala mnie z matka do poradni, naszczescie pani psycholog byla na tyle powazna kobieta ze napisala jakas skarge na ta nauczycielke ( ) jak ja nauczcieli nie trawie nie wiem