•  

    Tutaj zgłaszamy incydenty z trzeciego wyścigu sezonu F4 @ Imola

    Format:
    PRO/SEMI/AM - Kto? - Co? - Kiedy/gdzie? - obowiązkowo podajemy czas zdarzenia z replaya wzorcowego.

    Wzorcowe Replaye - TUTAJ

    Na zgłoszenie incydentów macie czas do poniedziałku do godziny 23:59

    ps. repki PRO i SEMI właśnie się uploadują
    ps2. kto ma kompletny replay z AM? :D

    #acleague

    •  

      Oczywiście runda na Donington Park ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    •  

      @ACLeague: SEMIPRO
      StefanoTerazwino - caly wyscig R2, za duzo by wymieniac.

      Wnioskuje o ban na co najmniej dwa sezony (na SteamID)

    •  

      @rentonB: może nie na 2 sezony, ale tak jak mówiłem na discordzie, za specjalne wbijanie się w randomowych kierowców w ramach zemsty, powinien polecieć ban chociaż do końca tego sezonu :v A 100% na Imole.

    •  

      SEMIpro
      Stefanoterazwino
      Wyścig nr 2
      blokowanie pomimo niebieskiej flagi przez całe okrążenie (od 14min) po czym kontakt (15min), spin i utrata kilku pozycji

      +: Plupi
    •  

      @ACLeague:

      StefanoTerazwino - caly wyscig R2, za duzo by wymieniac.

      Również się pod tym podpisuję!

    •  

      Również się podpisuję!
      Ale żeby nie być gołosłownym:
      SEMIpro, StefanoTerazwino zajeżdża mi drogę, spadam z 3 na 17 pozycje. - 6:43
      Kolejny incydent ze Stefano 32:45
      Szkoda szczępić ryja.

    •  

      @ACLeague: PRO - NaraPLN - Zakręt nr 1, podjarany nara z pelnym impetem wpada w moj zad i z 3 miejsca spadam na sam koniec stawki. Bylem juz w lekkim poslizgu, ale przy dodatkowym walnieciu w tylek juz nie dalo sie nic zrobic. - 1:38

      +: Plupi
    •  

      @ACLeague: PRO - dj_sasek - Zakręt nr 1 - Na wyjsciu z zakretu nr 1 atakujacy mnie sasek za wczesnie wciska gaz w podloge co skutkuje utrata panowania nad pojazdem i uderzenie mnie w bok. Znow spin i utrata 2 pozycji - 12:16

      +: Plupi
    •  

      @ACLeague: SEMIPro
      Wyścig R2
      2:45
      @Denan06 wbija się we mnie na nawrocie w lewo ( 1 okrązenie) przez co spadłem z 3-ciej pozycji na 16-17
      18:10
      @Stefanoterazwino robi mi brake test na prostej startowej, okrążenie wcześniej utrudniał zdublowanie czym doprowadził do kolizji (Również prosta start/meta)

      +: Plupi
    •  

      @ACLeague: SEMI - Shadyz - 16:30 R1 - po wejściu z szykany jedziemy bok w bok, Shadyz dociska mnie do trawy, raz dochodzi do kontaktu, on dalej mnie dociska i dochodzi do drugiego kontaktu i wypadku

      +: Plupi
    •  

      23:58 Piekarz uderza w mój tył w R1 Pro na przedostatnim zakręcie i trace 7 pozycji

      +: Plupi
    •  
      S...k

      +1

      @ACLeague: SemiPro R2
      30:15 Stefanoterazwino - Taranowanie na prostej i strzał w tył w zakręcie.

      +: Plupi
    •  

      Komentarz usunięty przez autora

    •  

      @eracny: Warto też zobaczyć co zrobił potem

    •  

      @ACLeague SemiPro R2
      7:06 Stefanoterazwino - specjalnie zajeżdża mi drogę przez co dochodzi do kolizji i tracę 2 pozycje oraz przednie aero
      32:40 Stefanoterazwino - Próbuje mnie ustrzelić lecz nie trafia (widać jak chamsko skręca kierownicą we mnie) po czym kilka sekund dalej niszczy kolinariego xdddd

      Mam nadzieje że koleś dostanie permabanicje bo aż sie odechciewa jeździć, jak chce sie pozderzać to mogę iść na tryb multi w f1 2017 i tam każdy tak robi.

      +: Plupi
    •  

      @ACLeague: PRO
      R1:
      1:57 RCSZOLTYS - lekko uderz mnie w tył i zaliczam spin'a.
      R2:
      1:53 Pimpeek - niebezpieczny powrót na tor. (ogólnie bym nie zgłaszał, ale musiałem ostro zahamować, a gdyby nie to byłbym na p6)
      5:45 Pinapple - uderzenie w tył na nawrocie.

      +: Plupi
    •  

      PRO R2 - Armagedon w 2 odsłonach na pierwszych 3 zakrętach

      NaraPLN
      https://www.youtube.com/watch?v=g-1SS2GbsQk

      Kimiz albo Lotnik (niech sędziowie decydują)
      https://www.youtube.com/watch?v=fO26qI0C3RE
      https://www.youtube.com/watch?v=ardtR492big

      +: Plupi
    •  

      @ACLeague To ja proponuję się przyjrzeć jak ludzie reagowali na ten armagedon przed sobą. Bo jest wiele osób, które nawet nogi z gazu nie zdjęły licząc, że jakoś przejadą. @kj5d sprawdziłem i spokojnie miałeś czas żeby zdjąć nogę z gazu i spróbować ominąć karambol. @NaraPLN np miał parę sekund widoku na wydarzenia przed sobą, tylko po to żeby wjechać na pełnej bez szans przejazdu. I takich osób jest więcej, które mogły coś zrobić aby ominąć karambol, ale tego nie zrobiły.

      Pisałem z @KimiZ po wyścigu i na gorąco po wyścigu bez obejżenia powtórki uznaliśmy, że racing incydent. Czy faktycznie to niech ocenią już sędziowie. Kontakt był minimalny, niestety fizyka kolizji w AC jest średnia i coś co w rzeczywistości lekko uszkodziło by skrzydło/oponę kończy się obrotem. Niektórzy pechowo zostali w ten incydent złapani, ale znaczna większość mogła go spokojnie ominąć, ale wolała liczyć na cud jadąc na pełnej przez środek.

    •  

      @lotnik190: ja po prostu chciałbym się pościągać a nie omijać karambole. Uważam, że kolizja na pierwszym okrążeniu gdy cała stawka jedzie w pociągu powinny być po prostu karane bo w tej sytuacji cierpi wielu zawodników. W tym przypadku podejrzewam 1/3 stawki. Akurat ciebie ominąłem ale na trawie już ciężko coś wymyślić.

    •  

      @kj5d: No bo trzeba myśleć przed wpierdzieleniem się w rząd stojących aut a nie po. Naprawdę 1/3 stawki to na własne życzenie się tam rozpierdzieliło.

    •  

      @Raidersky: Przedstawię teraz tę sytuację z mojej perspektywy. Po wyjściu z szykany zostawiłem po zewnętrznej wystarczająco dużo miejsca na szerokość jednego bolidu oraz nie wykonałem żadnego ruchu kierownicą w celu 'zamknięcia' tego toru jazdy, a wręcz po wyjściu zakrętu moja kierownica była skierowana minimalnie do prawej. Tor jazdy starając się uchwycić to jak najbardziej obiektywnie widać na załączonym screenie, gdzie linia opon oraz bolidu jest równoległa do białej krawędzi toru. W tym wypadku sugerowałbym wręcz odwrotnego sprawcę kolizji, lecz nie zgłaszam tego w przeciwną stronę ponieważ sam uważam to za 'incydent wyścigowy' gdyż sam mogłem zostawić więcej miejsca, choć wydaję mi się, iż zgodnie z przepisami nie musiałem.
      Po tym kontakcie myślałem, że @Raidersky odpuści i 'na gorąco' myślałem że był to celowy manewr, sam starałem się opanować bolid i po opanowaniu nadal było tyle miejsca aby bolid się zmieścił lecz tutaj powinienem zostawić już zdecydowanie więcej miejsca a nie je zmniejszać.

      tl;dr, Ostatecznie chciałbym głównie zauważyć że pierwszym kontakcie nie skręcałem w stronę przeciwnika i nie próbowałem zajechać mu drogi, ale w imię ostrożnej jazdy powinienem po nim zostawić więcej miejsca.

      Po osądzeniu tej sytuacji przez sędziego @ACLeague byłbym wdzięczny poznania argumentacji, w celu ewentualnego lepszego poznania zasad ścigania na przyszłość :)
      Pozdrawiam

    •  

      @ACLeague:
      AM R2:
      1:40 CharlesGregory uderza mnie w tył za T1, zaliczam spina spadam na koniec stawki
      8:40 hawelor nie zostawia miejsca w szykanie, obraca mnie, uderza we mnie dwóch innych kierowców i mam zniszczony cały wiścig

      +: Plupi
    •  

      AM - to ja kinki

      R1

      1:42 - L1
      Mike Kowalski zjeżdża na Petrus, oboje wpadają na trawę. Mike dodatkowo spinuje i zbiera Mateusz Jasnowki.
      Petrus wjeżdża na mnie wracając na tor.

      9:21
      Mike Kowalski wpycha mi się w zakręt od wewnętrznej, spinujemy oboje, strata 2 pozycji.

      R2

      15:50
      ShyHOO opóźnia hamowanie, ale na zblokowanych kołach nie może obrać wewnętrzenej linii co skutkuje kontaktem; oboje na piasku; 2 miejsca do tyłu. Przepuścił potem <3

      +: Plupi
    •  

      AM

      R1
      7:57 r3pr3z3nt - mając dużo miejsca od wewnętrznej przyciął prosto na zbyt dużej prędkości, wywalając mnie w żwir, a samemu pozostając na torze.

      29:57 Petrus - puknięcie od wewnętrznej

      30:40 Petrus - wywalenie mnie z toru i bodajże z 10 miejsca w wyścigu, przez co nie miałem szansy na start drugiego wyścigu z wysokiej pozycji. Sam Petrus zyskał na akcji bardzo wiele.

      +: Plupi
    •  

      @eracny: których wyścigów dotyczą Twoje zgłoszenia? Pierwszego czy drugiego?

    •  

      @ACLeague:
      AM Q: 6:17 - LUCANUS - Strzał w tył
      AM R1: 5:58 FEAR - kontakt w nawrocie - wyprzedzony przed zakrętem robi dive w nawrót;
      AM R1: 7:44 FEAR - próba zepchnięcia z trasy podczas wyprzedzania - swietnie widac to z mojego cockpit cama z wlaczonym car radarem - car radar od wejścia w ostatni zakręt przed prostą startową;
      AM R2: 1:46 [pierwsze okrążenie] MATEUSZ JASNOWSKI - strzał w tył [dobrze widać z F5 cam i mojego kokpitu], dla mnie to koniec szans na topową lokatę.

      +: Plupi