Wpis z mikrobloga

@capslocq: Jeżeli to wina EGR to tak, ale licz się z tym, auto będzie takie mniej żywe.
Możesz sobie wybłyskać błędy kontrolką, zmostkuj piny 5 i 6 na wtyczce OBD i kontrolka check engine zacznie mrugać. jedno mrugniecie to cyfra 1, dwa mrugnięcia 2, dziesięć mrugnieć, cyfra 0.
Ja u siebie przerabialem to samo z EGRem, kupiłem używkę ori, 50zł z przesyłką śmiga wszystko.

@Arek817: wystarczy przeczyścić, trzpień potrafi się
@capslocq x16xe silnik ? Ja mam vectre bfl i już nie mam kabli itp tylko cewke modułową, obstawiam że Ty podobnie, jak masz kogoś z tym silnikiem (on był w astrach 2 i pewnie innych oplach z lat 2000-2004) to możesz spróbować zamiwnić cewke i zobaczyć, bo nie wiem co innego jeszcze, świece kiedy były wymieniane ? Jak pewnie nigdy to warto wymienić
@capslocq nie zrozum mnie źle ale to jest opel xdddd trzeba mieć chcęci i kase żeby był sprawny, a jak sie chce żeby jeździł to trzeba sie przyzwyczaić do falujących obrotów, lub szarpania na niskich :D ja starą astrą f zrobiłem 23kkm na trasie padła tylko raz, przez #!$%@? rozrusznik, teraz mam 0,5 roku vectre b i też jakies małe usterki są ale od 10kkm ani razu nigdzie nie staneła i nie