Wielu mówi, że #gamedev to ciężki kawałek chleba, a zarobienie na swojej pierwszej grze jest ciężkie! Tak naprawdę ograniczają tylko rynek i blokują nowych przed wejście w świat #programowanie i tworzenia gier.
Pierwsza wydana gra i mega sukces pieniężny (trochę #chwalesie ) na zdjęciu zarobek ze sprzedaży gry w pierwszym dniu po premierze! #programista15k może się schować.
Gra stworzona w około 200h czyli niecały miesiąc pracy, a w 1 dzień zarobiłem na niej więcej niż zwykły robol w 12 miesięcy nie mając wielkich umiejętności i wiedzy w tworzeniu gier, a tutoriale z #unity3d pomogły. Nazwy nie podam bo oceny byłyby specjalnie zaniżane, ale na jaką platformę możecie wywnioskować po zdjęciu #ios .
Więc panowie z #gamedev nie gadajcie, że jest tak ciężko tylko bierzcie się do roboty! Bo rynek nie jest wysycony i nie trzeba mieć wielkiego studia, żeby zarobić godziwe pieniądze.
@toshibaas: jakimi #!$%@? januszami? xd sam sie zachowujesz jakbys zlapal boga za nogi i wstawiasz zdjecie z hajsem na stole. Ja tu jednego janusza widze.
@toshibaas: to zdjęcie z kasą jest tak słabe jak zdjęcie wąsatego Janusza na wsi ze świeżo sprowadzonym TDikiem zza Odry. Fajnie, że ci sie udało, ale chwalenie się tym w taki sposób jest słabe, baardzo słabe... 2/10 bo wziąłem zarzutkę
@waveq: @leoha: lepsze jest #!$%@? ludzi z #gamedev jak to jest ciężko, a kasa płynie strumieniami. Ograniczają rynek innym #!$%@?ąc jak to ciężko zarobić na pierwszej grze.
@toshibaas @Mleko_Czekoladowe @capslocq @Jarmuzyd @karczochh pewnie jakis case opener... na iOS... wydany niedawno i z calkiem duza iloscia dl... Jak ktos nie wytrzymie to niech se poszuka, ja mysle ze OP zapuscil baita bo ktos kto osiaga jakis sukcas to raczej tak nie zareaguje piszac taki wpis...
Pierwsza wydana gra i mega sukces pieniężny (trochę #chwalesie ) na zdjęciu zarobek ze sprzedaży gry w pierwszym dniu po premierze! #programista15k może się schować.
Gra stworzona w około 200h czyli niecały miesiąc pracy, a w 1 dzień zarobiłem na niej więcej niż zwykły robol w 12 miesięcy nie mając wielkich umiejętności i wiedzy w tworzeniu gier, a tutoriale z #unity3d pomogły. Nazwy nie podam bo oceny byłyby specjalnie zaniżane, ale na jaką platformę możecie wywnioskować po zdjęciu #ios .
Więc panowie z #gamedev nie gadajcie, że jest tak ciężko tylko bierzcie się do roboty! Bo rynek nie jest wysycony i nie trzeba mieć wielkiego studia, żeby zarobić godziwe pieniądze.
Komentarz usunięty przez moderatora
2/10 bo wziąłem zarzutkę
@Mleko_Czekoladowe
@capslocq
@Jarmuzyd
@karczochh
pewnie jakis case opener... na iOS... wydany niedawno i z calkiem duza iloscia dl...
Jak ktos nie wytrzymie to niech se poszuka, ja mysle ze OP zapuscil baita bo ktos kto osiaga jakis sukcas to raczej tak nie zareaguje piszac taki wpis...