Wpis z mikrobloga

T-Mobile Usługi Bankowe to jest jakiś dramat ( ͡° ʖ̯ ͡°)
Miałem konto w założone w Alior Sync, po jakimś czasie ni z gruchy ni z pietruchy przejął je T-Mobile.
Jak wcześniej konto było darmowe, później przyszły jakieś opłaty. Po pewnym czasie byłem nie zadowolony z usług tego banku, więc założyłem konto w innej placówce. Jako, że już nie korzystałem z konta w T-Mobile Usługi Bankowe dostarczane przez Alior Bank postanowiłem udać się do placówki w Rzeszowie na ul. 3go Maja żeby zamknąć konto.
Okazało się, że jakąś drobną kwotę zalegam w banku, a jako że NIE MOŻNA uregulować zaległości gotówką, czy też płacąc kartą innego banku, udałem się do wpłatomatu. Wpłaciłem niemal dwukrotnie wyższą kwotę niż zaległą. Po odczekaniu czasu zaksięgowania wpłaty wróciłem do placówki. Jako, że było to chwilę przed zamknięciem placówki występowały jakieś błędy systemowe, lecz koniec końców udało się zamknąć konto.
Dostałem informację, że karta którą posiadam zostanie zdezaktywowana i może zostać zniszczona. Otrzymałem tego dnia (07-12-2017) Potwierdzenie modyfikacji danych klienta oraz Wypowiedzenie Umowy Rachunku Oszczędnościowo - Rozliczeniowego/Oszczędnościowego. Podałem również nr mojego obecnego konta, na które miałem otrzymać zwrot kwoty pozostałej na koncie.
Po jakimś czasie otrzymałem wiadomość o zaległościach na koncie, ale przecież zostało potwierdzone zamknięcie konta przez pracownice banku, dostałem potwierdzenie wypowiedzenia, więc czym tu się martwić ( ͡ ͜ʖ ͡)

Jednak 10-08-18 dostałem znowu wiadomość o jakiś zaległościach. Dzisiaj zadzwoniłem do banku wyjaśnić tą sprawę. Oczywiście czas oczekiwania spory, w końcu mogę przedstawić sprawę Pani z infolinii i następuje weryfikacja:
PESEL, Imię, Nazwisko, Adres, Nr telefonu, Adres E-mail, później pytanie o aktywną kartę, lokatę i pożyczkę - co neguje przecież, zamknąłem konto i nie mam nic aktywnego. WERYFIKACJA NEGATYWNA!

Znalazłem ww. dokumenty (Wypowiedzenie rachunku i potwierdzenie modyfikacji danych), więc teraz już jestem pewien które dane były podane do informacji banku, więc dzwonię do T-Mobile Usługi Bankowe dostarczane przez Alior Bank ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)
Podobny zestaw pytań i.... WERYFIKACJA NEGATYWNA. Oczywiście weryfikacji nie można powtórzyć w tej samej rozmowie telefonicznej. Próbuję się zalogować do banku, jednak po niemal 9 miesięcy nielogowania, można zapomnieć skomplikowane hasło do bankowości internetowej. Więc... dzwonię na infolinię T-Mobile Usługi Bankowe dostarczane przez Alior Bank. I co?
Nieco inny zestaw pytań weryfikujących: PESEL, Imię, Nazwisko, Adres, Nr telefonu, Adres E-mail i dokładny Adres Zamieszkania. Udało się, weryfikacja przeszła. Mówię w czym rzecz po raz kolejny, znowu muszę chwilę czekać, kolejna weryfikacja... Czy ma pan aktywną kartę, lokatę w PLN lub w $ i czy brał pan jakąś pożyczkę?
Nie... nie brałem pożyczki, karta miała być dezaktywowana, więc nie jest aktywna, a lokaty nie zakładałem.
Weryfikacja negatywna. Co mogę w tej sytuacji zrobić?

Najbliższy oddział banku T-Mobile Usługi Bankowe dostarczane przez Alior Bank jest w KRAKOWIE lub PRZEMYŚLU, bo oddział, w którym zamknąłem swoje konto został zamknięty, czaicie?

Ja rozumiem, że weryfikacja w banku jest bardzo potrzebna, ale jak ja mam uzyskać informacje odnośnie konta skoro już je zamykałem, powinienem mieć wszystko nieaktywne, a moje dane są poprawne?
Czy można gdzieś to zgłosić? Miał ktoś podobną sytuację?

#banki #afera #tmobileuslugibankowedostarczaneprzezaliorbank #zalesie
inny_login - T-Mobile Usługi Bankowe to jest jakiś dramat ( ͡° ʖ̯ ͡°)
Miałem konto w...

źródło: comment_KMjdgmsG5KcbRzYT3HiSCywVL2XcgOxL.jpg

Pobierz
  • 16
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@inny_login: jak ja kocham ten bank xD parę miesięcy temu skradziono mi portfel i naprawdę dużym wyzwaniem było wklepanie do ich do systemu danych z nowego dowodu osobistego
@extralion: jeszcze kobieta na infolinii traktuje ludzi jak debili... Pytam się jak mogę się dowiedzieć czy mam aktywną kartę, albo na które pytanie źle odpowiedziałem, to w odpowiedzi słyszę 'to ja przypomnę panu czym jest lokata...' i leci formułką (°°
@inny_login: Skorzystaj z prawa reklamacji, złóż je drogą elektroniczną z:załączonym dokumentem potwierdzającym zamknięcie rachunku lub wyślij klasyczną drogą pocztową.

Na infolinię nie licz. Wszelkiego rodzaju spory wyjaśniaj pismem pisanym.

Na przyszłość każde zamknięcie rachunku bankowego potwierdzaj przelewem na niska kwotę. Powrót sumy na konto docelowe będzie świadczyć o zamknięciu zlecenia.

Proste i skuteczne rozwiązanie.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@inny_login: a jakie jaja były, jak zalałem telefon, a logowanie do banku odbywało się właśnie przez niego, o panie xD wolę wskoczyć do wanny pełnej kału niż jeszcze kiedyś zadzwonić na ich infolinię. No ale przysłali mi nową kartę i łatwo włączyć płacenie telefonem, więc zostałem ¯\_(ツ)_/¯
@The_DiceMan: Jka już tak się czepiamy to do wysłania mejla potrzebne są dane do logowania. Jak się nie zalogujesz to nie wyślesz :P Dobra koniec tematu bo się pozabijamy :)
@inny_login: dobrze wiem co czujesz, bo sam się ostatnio "wyprowadziłem" z #tmobileuslugibankowedostarczaneprzezaliorbank (głównie przez to wprowadzanie coraz to nowych opłat) do #getinbank i jest o niebo lepiej
kilka dni temu złożyłem prośbę o zamknięcie konta przez bankowość internetową, koniecznie trzeba jeszcze dorzucić, że chcesz zamknięcia Umowy Ramowej (bo inaczej zostaje jeszcze jakaś usługa i nasze dane tak do końca nie znikają z banku), i także byłem ich wiernym klientem (jeszcze od