Wpis z mikrobloga

Czy ktoś z Was starał się o odszkodowanie od Intercity, wynikające z podstawienia wagonu, który nie spełnia warunków obiecanych przy zakupie biletu? Bilety kupiliśmy miesiąc przed podróżą. Wagon miał być klimatyzowany, wygodny, bezprzedziałowy, cichy. Jesteśmy właśnie w trakcie 7 godzinnej podróży i przyszło nam jechać jedynym wagonem w składzie, który nie spełnia warunków umowy jakiej zawarliśmy kupując bilet. Wagon jak ten z tlk, a miał być express Intercity. Gdy weszliśmy do środka okna były zaparowane, w środku jak w szklarni, wc brudne i śmierdzące. #pytaniedoeksperta #pytanie #podroze #intercity #wakacje #prawo
ytyfy - Czy ktoś z Was starał się o odszkodowanie od Intercity, wynikające z podstawi...

źródło: comment_NgbVFvad1ol9vWQRSVEaJCSqSQnBc7O1.jpg

Pobierz
  • 9
@ytyfy może być ciężko o równowartość ale może się udać, ciężko bo usługa główną był przejazd, ale wyrównanie do ceny bazowej TLK/IC powinno się udać. Płaciłeś za bilet kartą? Jeśli tak to możesz potem spróbować zrobić chargeback.
Raczej kartą, spróbuję. Nie robiłem wcześniej chargeback. Używałem do płatności karty revolut. Btw. drzwi są związane krawatem, bo nie mogli ich zamknąć
@Sabr: to samo miałem co @ytyfy tylko ja miałem bez klimy podróż przez 14 h pod koniec lipca :D

bon na przejazd to niech sobie w dupę wsadzą, więcej do tego przybytku nie wsiądę (,)
@samtive, @Sabr: To jest w ogóle dziwna sytuacja. Podróż zaczęła się w Austrii, dalej przez Czechy, aż do Polski. W Austrii była inna załoga, w Czechach inna, w Polsce jeszcze inna. Stary wagon przyjechał z Austrii do Czech i tam w Boguminie został odczepiony. Tam też wsiadła polska załoga. Poszedłem do naszego konduktora z pytaniem, czy może przybić mi na bilecie jakąś pieczątkę poświadczającą, że podróż odbyła się niezgodnie z