•  

    Reklamacja butów wartych 170 zł w #zalando - 3 zdania (żadnych zdjęć, bo przez ich formularz nie dało się załączyć), dzień czekania, efekt? Zwróciliśmy Panu 80 zł na konto - na ewentualną naprawę/zadośćuczynienie. A gdy jednak zdecyduję się im odesłać - zwrócą pozostałą kwotę.

    A jak to wygląda w skycash? Opisałem dokładnie powód mojej reklamacji (W skrócie: uruchomiłem parkowanie podczas powrotu z wakacji, gdy zatrzymałem się na 2h u kuzyna - i tu jeszcze w dniu gdy parkingi są darmowe ( ͡° ͜ʖ ͡°), zatrzymałem parkowanie chwilę po wyruszeniu i wydawało się, ze wszystko gra i w nawet byłem zadowolony, że nie pobrało mi kasy. Dzień później informacja, że parkowanie zostało zakończone z powodu braku środków na koncie). Tydzień później dostaję informację o negatywnym rozpatrzeniu reklamacji. Sami w mailu potwierdzają moją wersję, podali nawet godzinę uruchomienia aplikacji przed rozpoczęciem parkowania, godzinę rozpoczęcia parkowania oraz napisali, że odnotowali uruchomienie aplikacji 2 godziny po rozpoczęciu parkowania (!) ale nie mają żadnej informacji o zakończeniu parkowania. Samo to, świadczy o mojej próbie zatrzymania parkowania.
    Co najlepsze, polecili mi "zwrócić się o pomoc do Miejskiego lub Powiatowego Rzecznika Konsumenta" czy ewentualnie sądu ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    Nie chodzi mi nawet o te 16 zł, a o ich podejście.

    #skycash #zalando #reklamacja #prawo

    •  

      @XvAK: skykash będę odradzał każdemu. Reklamacji mi nie uznali ale na szczęście przewoznik reklamacje uznał choć nie musiał bo wina byla skycasha. Mobilet polecam.

      +: XvAK
    •  

      @prawdziwek: Też używam Mobilet, ale jak byłem nad morzem to nie było do wyboru Władysławowa :)

    •  

      @XvAK czy ty piszesz o 2 wątkach?

      +: XvAK
    •  

      @bsl: Tak, zalando dałem jako wzór :)

      +: bsl
    •  

      Komentarz usunięty przez autora

    •  

      Jaki wzór, miałeś chłopie farta i tyle. Ja byłem stałym klientem Zalando do czasu gdy nie musiałem złożyć pierwszej reklamacji. Ewidentna wada produkcyjna, a potraktowali mnie jak samo jak ciebie skycash, odsyłając mnie do Rzecznika Praw Obywatelskich. Wysłałem im oczywiście dokumentację fotograficzną, później nawet z dokładnym opisem technologicznym jak dana rzecz powinna być wyprodukowana prawidłowo, dziadów było jednak tylko stać na odpisywanie mi odpowiedzi z szablonów, że nie uznają reklamacji, zupełnie nie odnosząc się do treści moich wiadomości. Byłem gotowy założyć sprawę w Sądzie, bowiem wada produkcyjna była ewidentna i spokojnie każdy rzeczoznawca by to potwierdził, jednak pojawił się problem, bowiem firma Zalando jest zarejestrowana w Niemczech i to tam bym musiał zakładać sprawę.