Wpis z mikrobloga

Zrobiłem zakupy przez Internet w IKEA. Na wszystko czekałem 11 dni, bo zapomnieli wysłać dna łóżka.

Na infolinii trzeba czekać na połączenie ponad pół godziny, a później dowiadujesz się, że wcisnąłeś złe numerki i nie pomogą.

W formularzu reklamacji na stronie trzeba podać numer paragonu, którego nie masz. Na odpowiedź dają sobie 5 dni.

Dziwne standardy.

#ikea #zakupy #meble
Max_Koluszky - Zrobiłem zakupy przez Internet w IKEA. Na wszystko czekałem 11 dni, bo...

źródło: comment_EsNIFUpYp6kDuJsoQczGh4mhFCchiAI2.jpg

Pobierz
  • 8
@Dpdp: Wpisałem same jedynki, a numer faktury podałem w komentarzu. Tak że sobie poradziłem. Ale trochę dziwne, ze wymagają podania numeru, którego nie masz.

No i rzeczy też już do mnie doszły. Łóżko czeka teraz na drugą warstwę lakieru. :)

Tylko te 11 dni to gruba przesada.
@vviktor_88: Jeszcze raz wytłumaczę, bo nie załapałeś.

1. Kupuję w sklepie stacjonarnym:
dostaję paragon, na podstawie paragonu fakturę, na której jest numer paragonu, do którego została wydana.

2. Kupuję przez stronę internetową Ikea.com:
dostaję fakturę BEZ numeru paragonu na niej.

Teraz rozumiesz?