Gorące dyskusje ostatnie 12h

  • avatar

    Zacznę tak: XD

    Mam znajomą pare. Koleżanka mojego różowego i jej facet z którym jest od 4 miesięcy. Wiek 28 i 34 lata. No i laska zaszła w ciąże. Taka, hehe, wpadka, chociaż nie wiem jak to możliwe, bo laska była na tabletkach ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    Ona chodzi podjarana i już wybiera mieszkanie do którego się razem wprowadzą, bo Maciek (jej facet) jest taaaaaaki ucieszony na wieść o dziecku, a ona też cała w skowronkach. Także taką wersję przedstawiła mojemu różowemu.

    Wczoraj gadałem z ziomkiem i on jest wkurwiony i przerażony, na razie robi dobrą minę do złej gry. Rozważa czy nie zasugerować jej skrobanki, bo nie wie czy chce sie ładować w tak poważne zobowiązania z laską którą zna 4 miesiące. Ona pewnie by musiała zawiesić działalność na jakiś czas, więc musieliby żyć z jednej pensji. Pewnie szykuje sie ostre zaciskanie pasa.

    No ale jest super, będzie dzidziuś.

    pokaż spoiler Co te różowe mają w głowach?


    #logikarozowychpaskow #zwiazki
    pokaż całość

    odpowiedzi (60)

  • avatar

    XDD Właśnie usłyszałem śmiech z pokoju wspólokatorów, napisali mi szybko, żebym wpadł. Okazało się, że oglądają jakiś program na Netflixie o wystroju wnętrz, no i gościu sobie wstawił siedzącego Jana Pawła II pod schodami XDDDDDDDD
    vid rel
    #janpawel2 #jp2 #jp2gmd #bekazkatoli #netflix #humor

    odpowiedzi (47)

  • odpowiedzi (15)