Wpis z mikrobloga

XD Pracuje jako hehe dostawca pizzy bo sobie dorabiam po pszyrce i zdarzają sie przypadki kiedy klient/klientka dzwoni z faktem ze czeka wiecej niż umówiony czas. Staramy sie wyjaśnić, że mamy duży ruch i nie zmieścilismy sie w danym czasie, jedni rozumieją i jest git ale jest też drugi typ człowieka, człowiek który zaczyna walczyć o swoje, który zaczyna pyskować i mówić słowa w stylu jak zaraz jej nie dostane to jej nie odbiore, i smieszne jest to że podczas rozmowy dana osoba zachowuje sie jakby miala #!$%@?ć wszystkich co pracują w tej firmie a jak tylko przyjezdzam takiej osobie pod domek to jest potulna jak baranek nie wspomni o tym jak to tak mozna ze sie czeka 20 minut wiecej, a nawet podziękuje za to, że przyjechałem z wymarzonym jedzeniem xD
#ludzie #odwaznitylkowtelefonie
  • 5
@mazdarx8: Skoro dostał informację, że zamówienie będzie dostarczone w e.g. godzinę, to ma pełne prawo mieć pretensję, że po 1h20m nie ma jeszcze jedzenia. Zasranym obowiązkiem firmy jest dostarczyć jedzenie na czas albo chociaż poinformować, że realizacja się wydłuży. Inna sprawa, że pizza po godzinie w torbie termoizolacyjnej jest #!$%@? i zimna.
Jakoś KFC i Pizza Hut potrafią #!$%@? dostarczyć żarcie w 20-30 minut.
Jeżeli dostarczone mi jedzenie jest zimne to
@PelenSpokoj: Nie każda firma to kfc czy pizza hut gdzie jest w #!$%@? pracowników i w #!$%@? miejsca na piece i to wszystko, różne rzeczy sie zdarzają, ruch na miescie, trzeba poczekac na poprzedniego klienta bo wyszedł do sklepu lub cos robił itp. Poza tym nie ma tak, że zrobią jedzenie na miejsciu i ono czeka sobie 30 minut aż ktoś je zawiezie, wiec żarcie jest zawsze cieple bo jest robione
@mazdarx8 A jak dajmy na to spoznicie sie godzine to klient cos dostaje? Chociazby przeprosiny? Bo z tego co piszesz to raczej wy sie polacko zachowujecie. Pizza hut ma myk, ze jak nie wyrobia sie w lokalu w x minut to druga pizza gratis.