Wpis z mikrobloga

@siwymilek: Moim zdaniem dopłacasz do dekodera, który umożliwia transmisję w 4K. Ale czy ktoś gwarantował Ci kiedykolwiek, że same transmisje będą zawsze bezpłatne? Co do zwrotu dekodera, to pytanie co podpisywałeś przy jego odbiorze. Jeśli sam protokół odbioru, to trzeba by sprawdzić w pierwotnej umowie sekcję dot. sprzętu jego wymian itd.
@BShKF: pewnie masz rację – nie znam się na prawie, ale czy to nie jest jakieś wprowadzanie klienta w bląd czy coś? dokupując dekoder 4K nikt nie informował mnie, że służy on do oglądania interfejsu graficznego dekodera nc+ w 4k :)
Nie rozumiem gdzie tu wprowadzanie klienta w błąd. Przecież sam piszesz, że oglądałeś na nim transmisje 4k, więc dekoder działa zgodnie z przeznaczeniem i umożliwia to za co dopłacasz te 15 zł. Oddzielna rzecz to fakt, że kanały 4k stały się płatne. Rozmumiem rozczarowanie, ale wprowadzenie w błąd byłoby wtedy, gdybyś zapytał konsultanta przed podpisaniem umowy "Czy kanały 4k zawsze będą bezpłatne" i otrzymał potwierdzenie.
tak jak mówiłem, nie znam się na prawie, ale wiem, że są praktyki, których stosować nie wolno – bardziej mam problem z tym, że teraz nie mogę wrócić do starego dekodera...


@siwymilek: ale 4K nigdy nie bylo darmowe. Placiles za to w abonamencie. Pytanie czy mogli ci je wylaczyc.

Co do powrotu do starego dekodera to moim zdaniem polityka firmy nie ma znaczenia. Dekoder jest w dzierzawie wpisany w umowie. Tak
@siwymilek: no a czy firma ma w ofercie starsze urzadzenia? Jesli ma to po skonczeniu umowy zerwij ja i podpisz nowa umowe w ktorej wybierzesz sobie taki modem jaki ci bedzie pasowac.
@karer: tak, mają w ofercie starsze urządzenia (z tym, że to są praktycznie nowe, wprowadzone ponad rok temu, dekodery); jak zerwę umowę, to na nowych warunkach będę płacił dużo więcej, więc średnio mi się opłaca :)
jak zerwę umowę, to na nowych warunkach będę płacił dużo więcej, więc średnio mi się opłaca :)


@siwymilek: skoro masz preferowane warunki to powinienes sie cieszyc w sumie. Trzeba bylo nie zmieniac umowy.