Wpis z mikrobloga

@Ulica: Lepiej się zainteresować, bo może to być jakaś pierdoła, typu świrujący czujnik ciśnienia, a może też kończyć się pompa oleju, coś zapchało magistralę lub nawet smok olejowy mógł się uszkodzić. Ten JakToDymi 8v to pancerniak ale i on nie podoła jak nie będzie miał smarowania. Jeśli wystąpiło to raz przy przeciążeniu to można olać temat, ale jak się powtórzy przy normlanej jeździe to wtedy interweniować.
@Ulica: tak jak pisze truskawka. Wykręcić czujnik ciśnienia oleju i w to miejsce wkręcić manometr. Ostatnio rozkręcałem silnik który miał czujnik ciśnienia i poziomu oleju, a i tak zatarł 2 panewki. Olej zmieniany regularnie i nie katowany. Wytarły się skrzydełka w pompie oleju, wypadły 2 i je zmieliło. żaden błąd nie wyskoczył, żadna kontrolka się nie zapaliła, pompa oleju nadal się kręciła. Auto z 2012r, diesel 270kkm. W tym jedna magistrala