Wpis z mikrobloga

Halo @OrangeEkspert czy na tej waszej infolinii pracują jeszcze ludzie czy tylko bot został. Zgłaszam usterkę 4.09, bot mi przysyła smsa, że usterka zostanie naprawiona do 6.09, no nie została,nawet nikt się nie odezwał. Dziś dzwonię i bot radośnie przekazuje mi że termin został przesunięty do 14.09, no chyba komuś się coś pomyliło że będę 10 dni bez internetu. Jak chcecie mi wcisnąć nową umowę to potraficie dzwonić 4 razy w miesiącu, a jak jest usterka to nawet pocałuj nas w dupę nie usłyszę i bot mi będzie przekładać ten termin w nieskończoność.
Numer sprawy 129719916 #orange #zalesie
  • 4
@kubica941 rozumiemy, że to dla Ciebie ważne i z chęcią Ci odpowiemy. Potwierdzamy, że na naszej infolinii możesz połączyć się z doradcą, a nie tylko z automatycznym menu. Technicy już wstępnie sprawdzali Twoją sprawę i na tej podstawie określili termin zakończenia naprawy w dniu 13 września. Prosimy o trochę cierpliwości, a przywrócimy dostęp do usługi najszybciej jak to będzie możliwe.