Wpis z mikrobloga

Mireczki które kiedykolwiek korzystały z pomocy psychiatrycznej, podzielcie się z nami jakie mieliście problemy, co zalecił wam psychistra i jak wam te leki pomagają bądź nie pomagają. Może zachęci to kogoś z problemami do szukania pomocy, którą może otrzymać, a nie wiem, czemu nie próbuje. #psychologia #depresja #medycyna #damyrade
  • 16
@mDick: Z tym można polemizować, nie jestem lekarzem więc nie wiem. Po prostu chciałbym mieć takie źródło wiedzy co ludzie lykają zalecanego przez lekarzy i jak to działa.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@FarGO: Od cholery różnych zaburzeń i schorzeń, ale głównym jest bipolar zdiagnozowany niesamowicie wcześnie (16 lat). Do tego momentu jedynym wyjściem wg. "najlepszego dziecięcego psychiatry w województwie" było umieszczanie w psychuszkach i karmienie fluoksetyną w dawkach, które są 3 x większe niż zalecona maksymalna. To nic, że nie pomagało.
I takim sposobem byłam w kilku województwach w których każdy psychiatra próbował zaleczyć sam-nie-wie-co. Ostatecznie w wieku 16 lat trafiłam do psychiatry
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@FarGO: Nie ma sprawy. :)
Wiesz co, przerabiałam już mnóstwo etapów takich jak: nie potrzebuję; one i tak nic nie pomagają; wynikają tylko z tego skutki uboczne; chcą mnie utuczyć (przy leczeniu ED, udało im się z resztą wyciągnąć +23 kg w 2,5 msc). W pewnym momencie zatrzymałam się na tym, że jest to zło konieczne (16-17 lat, ciężko w takim wieku zaakceptować, że będzie się do końca życia na lekach,
@Twinkle: W takim razie teraz zostaje Ci przeżyć życie tak, by było świetnie ;) Tak jak czytałem kiedyś na modlitwie alkoholika ,,Chciałem być silny- Bóg dał mi słabość, bym zobaczył, na czym kształtuje się prawdziwa siła.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@FarGO: Na pewno nie będzie to proste, bo nadal są to ciężkie dysfunkcje. W społeczeństwie, jak i w głowie.