•  

    Dobrze, że bice i trice robię na osobnych treningach.
    Taka pompa, że jakbym robił na jednym to by mi skórę na łapach rozerwało

    #mikrokoksy #silownia

    •  

      @151346136: ja tam lubie mieszac biceps i triceps fajne jest chociaz zrobily mi sie przez to rozstepy xD

    •  

      @151346136: trening samych ramion na jednej jednostce treningowej to kompletny bezsens

    •  

      @Poemat: wymien jakis powod dlaczego?

    •  

      @ChoNoTu: Zmęczenie mięśni nie pozwoli na dobrą regenerację przed treningiem pleców/klatki/barków przez co nie będą one optymalne, jeśli osoba nie ma w genach zakodowane 50cm w łapie po dwóch latach treningu to takie trenowanie nie przyniesie efektów jeśli pozostałe partie będą "słabe". Jeśli ktoś chce mieć duże ramię to niech wiosłuje z dobrą techniką 140+ i wyciska spore hantle, seria uginania czy prostowania to tylko dodatek, żeby wymęczyć już i tak zrekrutowane prawie w całości włókna mięśniowe przy większych partiach

    •  

      @Poemat: a czy to jest stary dziadek, ze maja go bolec miesnie? Wiekszosc osob popada w skrajnosci czy to chodzi o sama objetosc czy ogolnie o trening. Co do ramion to same ktore wymieniles to za malo, jezeli ktos chce sie skupic na budowie sylwetki. Poza tym najwazniejszy jest komfort psychiczny, jezeli ktos dobrze czuje sie na splicie to niech sobie na tym leci

    •  

      wymien jakis powod dlaczego?

      @ChoNoTu: no przecież wymieniłem. Bo taka pompa, że może skórę rozerwać.

      a czy to jest stary dziadek, ze maja go bolec miesnie?

      @ChoNoTu: mam 62 lata ( ͡° ͜ʖ ͡°)

      Jeśli ktoś chce mieć duże ramię to niech wiosłuje z dobrą techniką 140+ i wyciska spore hantle, seria uginania czy prostowania to tylko dodatek, żeby wymęczyć już i tak zrekrutowane prawie w całości włókna mięśniowe przy większych partiach

      @Poemat: Jak chcesz mieć dobrą łapę, to ćwiczenia wielostawowe, gdzie łapa jest mięśniem pomocniczym, nie wystarczą!

      Curls for life!

    •  

      @ChoNoTu Nie wiem jak trenujesz ale mnie po praktycznie każdym treningu bolą mięśnie - i nie mówię tu o domsach, tylko obolalość przy której nie mam chęci np. wstać z kibla albo sięgnąć po kubek wysoko. I w sumie tyle napiszę, bo reszta raczej nie tyczyła się mojego powodu. Regeneracja jest najważniejsza i ludzie ten aspekt olewają mocno nieświadomie
      @151346136 Gołąbeczku ( ͡º ͜ʖ͡º) ale ja nie mówię, że tylko ława i siad 5x5, tylko osobny trening ramion jest bez sensu, marnowanie czasu i potencjału cun

    •  

      Gołąbeczku

      @Poemat: #nohomo

      a ja mówię, że nie jest bez sensu jak chcesz mieć dobre łapy.

    •  

      @151346136 Może startowałeś na scenie i przegrałeś jednym punktem złoto z kimś, kto miał tylko lepsze łapy? Wtedy priorytet Ci się przyda, ale tak to dalej kiepski pomysł. Nawet "najwięksi" w PL nie trenują na jednym treningu bi+tri

    •  

      Nawet "najwięksi" w PL nie trenują na jednym treningu bi+tri

      @Poemat: Stary! Przecież originalny post jest o tym, że nie robię na jednym treningu bic+tric

    •  

      @151346136 Nie jestem stary, mam poniżej 30 ale mówią niektórzy per Pan ( ͡° ʖ̯ ͡°)
      Ale o to poszła gunwoburza przez innego Mirka, dlatego bronie swojego słowa

    •  

      @Poemat: aktualnie gora, dol. W druga strone tez to dziala. Niektorzy jak slysza, ze ktos trenuje 6x w tygodniu to mowia wlasnie o regeneracji jaka to ona nie jest wazna. Jest wazna, ale nie popadajmy w skrajnosci. Istnieje tez cos takiego jak adaptacja, niektorzy maja dobra wydolnosc i wytrzymalosc i moga sobie pozwolic na wiecej

    •  

      @Poemat no patrz a kulturyści wala trening łap na jednym treningu rano a wieczorem plecy czy klatę robią. No ale wykopek wie lepiej.

    •  

      Ale o to poszła gunwoburza

      @Poemat: mój wkład w gównoburzę jest taki, że mówię, że jak chcesz mieć dobre łapy, to trzeba je robić.
      Dla przykładu push, robisz klatę, barki i TRICA dodatkowo jeszcze, pull, robisz plecy i BICA też dodatkowo.

    •  

      @ethics: Kulturyści wspomagają się różnymi takimi. No ale też prawda bez sensu jest powiedzieć że

      @Poemat

      trening samych ramion na jednej jednostce treningowej to kompletny bezsens

      bez żadnego kontekstu nt. treningu. Skąd wiesz jak ma rozłożony trening na przestrzeni całego tygodnia? Czasem mi się wydaje że tutaj niektórzy mają jakąś magiczną kulę i z niej wnioskują wszystko

    •  

      @ethics jesteś kulturystą czy zwykłym wykopkiem?

      @151346136 oczywiście, sam je robię bo nie mam genialnego genu do nich, ale nie przeznaczam np. wtorku na zrobienie tylko 12 serii na bi i tri

      @axaha napisałem później w odniesieniu do treningu, lecisz tren setkę dziennie to rób sobie, ale nawet przy tym jeśli trenujesz duże partie jak trzeba to cun dostanie w dupę po jakimś czasie i odechce Ci się trenowania samych ramion

    •  

      @Poemat tak chłopie mc I siady mogą ci zniszczyć cun na wysokiej intensywności Ale nie trening ramion w tygodniu lol

    •  

      @axaha Nie rozumiesz mnie ))¯_(ツ)_/¯ Znaczy się wiem, że tutaj większość to siad mc ława 5x5 i do tego jedno/dwa akcesoria - to spoko, bez problemu, ale jak ktoś trenuje z dużą objętością i na dużej intensywności to nie będzie Ci się chciało ruszyć tyłka na 30min zrobić tylko łapy

    •  

      @Poemat: Nie możesz trenować z wysoką objętością i jednocześnie wysoką intensywnością i na odwrót. Nigdy się nie chcę robić łap po jakimkolwiek wymagającym treningu siadów/mc/ławki (5x5 sets across jest typowo objętościowym planem btw), być może dlatego wtedy sensownie byłoby zaimplementować trening rąk w innym dniu ( ͡° ͜ʖ ͡°)

      +: P....................a
    •  

      @axaha Jak to nie mogę? Co przeszkadza jedno drugiemu?
      Potrafię przetrenować bicepsy po treningu grzbietu tak, że nie mam potem ochoty zgiąć przedramienia żeby się podetrzeć, wystarczy mi do tego 1-2 ćwiczenia wtedy - dostaną tak samo, gdybym w osobny dzień skatował je czterema ćwiczeniami