Wpis z mikrobloga

#pytaniedoeksperta #lotnisko #zagubionybagaz #kiciochpyta

Czołem, Mirabelki i Mircy! Spotkała mnie ostatnio bardzo nieprzyjemna sytuacja na lotnisku, czyli zagubiony bagaż. ( ͡° ʖ̯ ͡°)Został on mi dostarczony dopiero po dwóch dniach od powrotu, niestety walizka nadaje się do wyrzucenia. Z tego powodu chcę złożyć reklamację do lotniska o zwrot pieniędzy za uszkodzenia oraz oczekiwanie na bagaż, dodatkowo w obie strony samolot był opóźniony (w jedną stronę godzinę, w druga pół godziny). Czy ktoś z Was składał pismo reklamacyjne do lotniska? Jak mógłbym się tym zająć tak aby było wszystko jak trzeba i mieć szansę na zwrot kosztów? Z góry dzięki.( ͡º ͜ʖ͡º)
  • 3
@dawidekaa: opoznienia w Europie chyba do 2h sa wliczone w ryzyko. Pisze chyba, bo to moze byc nawet do 3ch, wiec z opoznienia nic nie ugrasz.

Jak placiles za bilet? Mnostwo kart kredytowych ma ubezpieczenie lotu/bagazu. Tam tez mozesz uderzyc
@dawidekaa: Korzystalem z biura podrozy tylko raz i to w specjalnej sytuacji, wiec moja porada nie bylaby wlasciwa.

Podejrzewam, ze Itaka sie wyprze i kaze Ci spadac na drzewo, o ile nie masz umowy gdzie masz dokladnie napisane, ze w przypadku zagubienia/zniszczenia blah blah blah pokrywaja koszty.
Wieksze szanse z lotniskiem / linia lotnicza