Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 37
FSO Polonez Caro

Caro było kolejną (nie)rozwojową wersją Poloneza, produkowaną w latach 1991-97. W porównaniu do Poloneza "akwarium" różniło się zderzakami, zmienionym pasem przednim oraz pasem tylnym zaadaptowanym z modelu przejściowego - dopiero modernizacja z '93 wprowadziła kilka nowych widocznych zmian, m.in. zwiększenie rozstawu kół, przeniesienie wlotu nawiewu na podszybie czy też zmodernizowanie deski rozdzielczej.

Ze zmian niewidocznych gołym okiem warto wymienić zwiększenie palety silników - oprócz gaźnikowych OHV zaczęto oferować Polonezy z silnikiem Diesla produkcji Citroena, czy też jednostki Rovera; inną zmianą było wprowadzenie w '95 hamulców przednich firmy Lucas, które poprawiały hamowanie samochodu; warto wymienić opracowanie sedana o nazwie Atu na podstawie modelu Caro.

Caro zostało zastąpione w 1997 modelem Caro Plus, będące już cieniem dawnego "borewicza".
SonyKrokiet - FSO Polonez Caro
 
Caro było kolejną (nie)rozwojową wersją Poloneza, pr...

źródło: comment_czUBuRLQlHUsFNwVXX0KAqKt9rAK35MM.jpg

Pobierz
  • 6
@xqwzyts: XDDD nie porównuj BMW do Poloneza, BMW było autami z klasy średniej, a Polonez zwykłym "dupowozem" w rodzaju obecnej Dacii Logan ( ͡° ͜ʖ ͡°) inna sprawa, że w Polonezie (i innych autach z bloku wschodniego) zamiast wydać kasę na nowy silnik lub mechanizmy, to woleli zmienić np zegary w desce rozdzielczej, BO TANIEJ ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜