Wpis z mikrobloga

Aplikując na stanowisko konsultant SAP w module finanse muszę podać oczekiwane widełki płacowe.
Nie mam doświadczenia w tego typu pracy, a jedynie pół roku w controllingu i pół roku w księgowości i audycie.
Mam magistra z FiR na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.

Wiem, że na start po studiach w Big4 w audycie płacą coś około 5-6k brutto na UoP. Co roku potem jest więcej. Niestety nie mam info, ile w konsultingu SAP. Na logikę powinno być więcej, bo też sporo wyjazdów i potrzebna odpowiednia wiedza, ale SAP jest bardziej niszowy. W audycie jest pełno pracy w wielu firmach, a i zawsze można przejść na ciepłe stanowisko do controllingu do przemysłu.

#sap
  • 14
@erwit: No w może tak być. Nie jest napisane wprost ani jedną, ani w drugą stronę.

Tak w ogóle, to zwracałem się jak do faceta, bo mnie niebieski pasek zmylił. Przepraszam. ( ͡° ʖ̯ ͡°)
@Zashi: a ile mniej więcej zarabia programista ABAP z 3-letnim doświadczeniem? W modułach niestety tylko trochę MM, ponieważ głównie rzeźbiłem niezależne rozwiązania Zetowe. Wcześniej jeszcze 1,5 roku w pracy w Javie + fronty. Zaczynam powoli ogarniać Fiori i ogólnie SAP CP.
Czy 10k brutto jest już OK? Wydaje mi się to takim minimum.
@erwit
@Zashi: Twoim zdaniem, ile oczekiwać na start? I jak to potem się powinno zmienić po pół roku/roku i dalej? Później te wynagrodzenia idą sensownie w górę?

W audycie na start jest zwykle 5k, po roku ponad 6. Po trzech latach można oczekiwać 8k brutto. Po kilku latach zostaje się managerem za kilkanaście k albo odchodzi do korpo do controllingu za podobną stawkę i czeka aż się kiedyś zostanie tym CFO.

Znajomy,
się odnieść, bo mówisz o konsultancie, a ja jestem programistą. Moja pierwsza praca w SAP-ie w trakcie studiów to (o ile dobrze pamiętam) 3k brutto + premie. xDDDD