Wpis z mikrobloga

@Pituch:

Religious Ideas finisher allow for conversion in territories

Territories have a -2% conversion strength


Nooo, powiedzmy. Przynajmniej 1.27 będzie grywalny, w przeciwieństwie do 1.26.

Fajnie, że po dwóch latach od wprowadzenia Instytucji, zauważyli w końcu, że może to jednak nie jest najlepszy pomysł, żeby Oświecenie spawnowało się w afrykańskim buszu i w lategame cały świat miał tech na tym samym poziomie. Gratulacje, Paradox.
@Redesekrator: Przepraszam, nie w samym DD, w pierwszej odpowiedzi DDRJake'a:
https://forum.paradoxplaza.com/forum/index.php?goto/post&id=24686409#post-24686409

It's a common misconception that new provinces break old save games. We have code that handles new provinces, assigning them with an owner, culture and religion based on what's around them. Sometimes there are changes we make which very explicitly makes old save games incompatible, like when we fixed Hotjoin in Cradle of Civilization, because the changes ran so deep
@Metzger3: W tym co zacytowałem, Jake pisze, że teraz je dynamicznie przydzielają bazując na sąsiednich prowincjach. Wiadomo nie będzie idealnie, ale kontynuować sejwa będzie się dało.