Wpis z mikrobloga

Dzis z rana Ford C-max 1.8 TDCI nie odpalil. Dotychczas nie sprawial problemow. Po pracy podlaczylem go pod FORScan i pokazal blad czujnika SAS (Steering angle circuit failure).
Czy rzeczywiscie bez tego nie odpali? Jest sposób, aby chociaż go odpalić i pod warsztat podprowadzić w celu wymiany? Czyszcze blad ale przy ponownej probie odpalenia jest fail, nie odpala i blad znow aktywny.
#mechanikasamochodowa #ford
1iostatni - Dzis z rana Ford C-max 1.8 TDCI nie odpalil. Dotychczas nie sprawial prob...

źródło: comment_QVY8FMYL2V1YMAC16AGXaB2nJfZuJ49E.jpg

Pobierz
  • 10
@DzyndzaNyga: czujnik kąta skrętu kierownicy jest zależny od wersji silnika?
@1iostatni: Przechodziłem przez ten problem w Oplu. Padł czujnik, nie działało ESP, oczywiście błąd na zegarach, nie odbijały manetki kierunkowskazów (w Oplu są monostabilne). W ASO wymiana całej elektroniki w kierownicy (CIM) za kilka tysięcy. Ja wymieniłem sam czujnik za 350 zł. Nie wiem jak w Fordzie ale w Oplu ten czujnik wymienia się plug&play, tylko trzeba zdjąć kierownicę, wypiąć
@biskup2k: 2 miesiace temu. ZMierzylem FORscanem napiecia i odczyty z czujnikow. Wyglada na to ze napiecie na aku spada do 7.5V przy rozruchu. CHyba malo. Naladuje go przez noc i zobacze czy pomoglo i jeszcze sprobuje z innym aku. @wfd