Wpis z mikrobloga

Cześć #mirkokoksy chciałbym zacząć chodzić na siłownię, ale nie wiem jak się do tego zabrać. Mam 17 lat, 187cm wzrostu i ważę 69kg. Moją szczupłą sylwetkę zawdzięczam temu, że trenuję siatkówkę od 4 lat. Kiedyś też sporo biegałem i robiłem w domu ćwiczenia na mięśnie brzucha oraz pompki i podciąganie na drążku. Myślę, że optymalnie byłoby przytyć 5-10kg przez najbliższe kilka miesięcy. Zależy mi też na tym, żeby nie stracić na skoczności. Czy trzeba kupić jakieś białko czy suplementy? Czy trzeba mieć specjalną dietę? Czy można rozbudować masę mięśniową trenując tylko na własnej masie ciała? Jest tu jakaś dobra duszyczka, która mogłaby mi rozpisać plan treningowy? () #pokazforme #atencyjnyniebieskipasek #silownia #kalistenika
Pobierz boroniowy - Cześć #mirkokoksy chciałbym zacząć chodzić na siłownię, ale nie wiem jak ...
źródło: comment_aogqcQccSGmQie9TOW6Z9a3Hsu0g1xMF.jpg
  • 18
@boroniowy: No to albo chcesz byc zwinny i szybki albo klocem, polecam pogadac z trenerem on Ci powinien powiedziec co mozesz i powinienes zeby dalej byc dobry w siate i miec troche wiecej masy ale przypiszczam ze Ci powie zebys sie skupil na jednym albo na drugim. Przy prawie 190 cm wzrostu zeby wygladac poteznie to trzeba wazyc ponad 100kg i nie przeskoczysz tego a przy takiej masie to mozesz grac
można robić równocześnie ćwiczenia na skoczność, żeby nie stracić


@boroniowy: nooo, na pewno ( ͡° ͜ʖ ͡°)

dobra ziomku, najlepiej będzie jak zaczniesz w ogóle chodzić na siłownie i normalnie jeść. Zwiększ udział białka w diecie. Jak chcesz to mieć zrobione z głową to musisz zapłacić 50-100 za diete i plan treningowy.
Jak nie wiesz jak się zabrać za ćwiczenia to oglądaj filmy na yt i pytaj