Wpis z mikrobloga

XXI wiek. Ludzie latają w kosmos, swiat oplata cybernetyczna sieć, wznoszone są szklane budynki na setki metrow. Tymczasem w jednej z większych polskich mieścin nadal służą 50 letnie zabytki techniki. Jeżeli słyszeliście o przewale amber gold to to, co zaraz Wam powiem, wywrze na Was jeszcze większe wrażenie. Ktoś postanowił zmodernizować zabytkowy już tabor. Tylko najbardziej spostrzegawczy pasażerowie mogą dostrzec przy sprzęgu EN57. Toż to upośledzone 'kible', elektryczne zespoły trakcyjne stworzone przez wrocławski Pafawag jeszcze ku chwale ustroju słusznie minionego. EZT odziedziczyły wszystkie swoje wady, no ale otrzymały fejslifting no i ekrany lcd w środku. Nie zapominajmy też o wifi, fotokomórkach przy drzwiach no i niewydolnej klimatyzacji. Szkodą, że w środku to nadal przestarzałe już na swoje czasy zabytki jeżdżące na wózkach cargo. Jednym z największych wad en-57 to ostoja, która ma tendencje do pękania. Co robią koleje mazowieckie? Przyspieszają maszynę do 120 km/h xD
Uważam, że modyfikacje tego typu powinny być jakoś społecznie napiętnowane. Trakcja ta jest na tyle awaryjna, że powinna zniknąć z torów. 'Zmodernizowane' kible paraliżują całą kolejową aglomerację warszawską. Na plus mogę dodać, że to słodkie, jak są takie agresywne z frontu picrel, a tak serio to staruszki pod kroplówką.
#kolej #oswiadczenie #warszawa
Krachu - XXI wiek. Ludzie latają w kosmos, swiat oplata cybernetyczna sieć, wznoszone...

źródło: comment_xvA0p2iVimMNVvflEwwmFaRxgEBMP97T.jpg

Pobierz
  • 11
via Android
  • 0
@jenerau część kibli jeszcze nie została przebudowana, więc to bardzo możliwe. Nie sądzę jednak by te już nowoczesne zjechały do szopy, są deklaracje, że mają służyć 20 lat xD
@Krachu: pozdrawiam w tym miejscu ludzi z linii nr 7 do deblina, gdzie jezdza en57 na 4poziomie utrzymania, do tego jest remont torow i za otwockiem tory tylko dla jednego składu, najgorsze rozwiazanie kolejowe na mazowszu, a ludzie nie marudza :o za to na mojej linii nr 2 pomimo ze mamy chyba najlepszy tabor to non stop psuja sie urzadzenia do sterowania ruchem, co z tego ze mamy flirty, elfy, 6
@Krachu:
mój koncept EN58
-silniki synchroniczne
-meme mosfety z węgliku krzemu
-bardziej spłaszczony dziób
-jakiś cholernie wymagający system sterowania silnikami (np. 5 poziomowy svm. co będziemy się ograniczać)
- w *uj baterii
-wózki jacobsa
-6 wagonów
-silnik na każdej osi (tak z 16x175kw na cały skład)

teraz trudniejsze rzeczy:
-działająca klima
-ogólne "odchudzenie"
-lepsze wyciszenie