Wpis z mikrobloga

@emasele: @niepogadasz: wasze posty to idealny przykład raka, który jest tutaj w #motoryzacja. Coś słyszał, sam nie wie co, ale napisze komentarz, bo czemu nie. Wstyd.

VAG narobił troche tych silników, TSI, TFSI, różne pojemności, łańcuchy albo paski.
Pierwsza generacja silników z bezpośrednim wtryskiem była #!$%@?, potem (2012?) poprawili.

@doncorleonePL @komoornik
Mam w domu podobną octavie, przebieg jakoś 110-120 tys km chyba, wymieniony raz termostat i to wszystko.
co sadzicie ma ktoś taka octavie co moze byc za rok do roboty przy tym przebiegu ?

@doncorleonePL: koła odpadną. Ja #!$%@?, ludzie. To jest tylko 130 000km, a nie 600 000km. Ktoś zrobił ten przebieg w śmieszne 3 lata. Silniki bardzo udane, rozrząd na pasku rozrządu wymieniany co jakieś 220 000km... Tutaj sami znachorzy od VAGa co się nic na motoryzacji nie znają. Widać to w komentarzach powyżej
@emasele:
Pierwsza generacja silników z bezpośrednim wtryskiem była #!$%@?, potem (2012?) poprawili.

@KeepCalm: prawie. 2.0 TFSI 1gen było dość udane, 1.4 TFSI nieudany był tylko tincharger 140KM+, wersje z turbo były ok, a rozrząd to koszt jakieś 800zł z wymianą, 2gen nieudana przez wadę tłoków w 2.0 i 1.8, 3 gen nie ma tych wad powyższych, łańcuchowy rozrząd w 1.8TFSI jest trwały.