Aktywne Wpisy
digitallord +171
Test pierwszej Mirko Loterii. Alternatywa dla #mirkolos i #mirkorandom
Cztery osoby wygrywają po jednym kuponie na -15 PLN z Pyszne.pl (minimalne zamówienie 40 zł)
Wymagania: plus i dowolny komentarz. Możecie napisać jakieś pomysły/uwagi.
Zielonki nie wolno dla nich.
Losowanie jutro o 15:00. Bot powinien zawołać wygranych jeśli coś się nie wysypie.
#rozdajo #mirkoloteria #pysznepl #jedzenie #kuponyrabatowe #mirkopro
Cztery osoby wygrywają po jednym kuponie na -15 PLN z Pyszne.pl (minimalne zamówienie 40 zł)
Wymagania: plus i dowolny komentarz. Możecie napisać jakieś pomysły/uwagi.
Zielonki nie wolno dla nich.
Losowanie jutro o 15:00. Bot powinien zawołać wygranych jeśli coś się nie wysypie.
#rozdajo #mirkoloteria #pysznepl #jedzenie #kuponyrabatowe #mirkopro
FejsFak +119
Kuchnia do oceny #stepujacybudowlaniec
#motoryzacja
#octavia
https://www.otomoto.pl/oferta/skoda-octavia-1-4-tsi-140km-5-drzwiowy-ambition-krajowy-fv-23-ID6BlW2V.html
co sadzicie ma ktoś taka octavie co moze byc za rok do roboty przy tym przebiegu ?
@doncorleonePL: raczej tylko elementy eksploatacyjne
A co do rozrządu - teoretycznie nie ma okresu wymiany (mimo iż jest na pasku), z tego co pamiętam pierwsza kontrola przewidziana jest przy 240k km.
VAG narobił troche tych silników, TSI, TFSI, różne pojemności, łańcuchy albo paski.
Pierwsza generacja silników z bezpośrednim wtryskiem była #!$%@?, potem (2012?) poprawili.
@doncorleonePL @komoornik
Mam w domu podobną octavie, przebieg jakoś 110-120 tys km chyba, wymieniony raz termostat i to wszystko.
@doncorleonePL: koła odpadną. Ja #!$%@?, ludzie. To jest tylko 130 000km, a nie 600 000km. Ktoś zrobił ten przebieg w śmieszne 3 lata. Silniki bardzo udane, rozrząd na pasku rozrządu wymieniany co jakieś 220 000km... Tutaj sami znachorzy od VAGa co się nic na motoryzacji nie znają. Widać to w komentarzach powyżej
@emasele:
@KeepCalm: prawie. 2.0 TFSI 1gen było dość udane, 1.4 TFSI nieudany był tylko tincharger 140KM+, wersje z turbo były ok, a rozrząd to koszt jakieś 800zł z wymianą, 2gen nieudana przez wadę tłoków w 2.0 i 1.8, 3 gen nie ma tych wad powyższych, łańcuchowy rozrząd w 1.8TFSI jest trwały.