•  

    Pracę nad rybackim clickerem wciąż trwają, powoli szykuje się do beta testów. Jak ktoś chce się zapisać na testy (tylko Android), to zapraszam:
    Lista Testy (będę się kontaktował poprzez PW na Wykopie, opcjonalnie poprzez wołanie na Wykopie, e-mail musi być @gmail albo powiązany z G Suite, testy planuje rozpocząć jeszcze w tym tygodniu, opcjonalnie w następnym, na 99% testy odbędą się jeszcze w tym miesiącu).

    #donislawdev <-- obserwuj

    Gierka skupia się na prostym zarządzaniu swoją małą firmą rybacką, ogólnie jest to prosty clicker. Zaczynamy jako samotny rybak z szefem mewą, mewa wprowadza nas w świat gry. Na początku ręcznie zarabiamy forsę, następnie kupujemy coraz lepsze ulepszenia(zwykły/specjalny sklep), wyruszamy na nowe wody (drobna zmiana grafik, nowe ulepszenia), mamy też swoich pracowników, których możemy ulepszać (dają nam oni mnożnik zysku, większą szansę na złowienie ryby), posiadamy też swój statek transportowy, który gwarantuje nam dodatkowe zyski, oprócz tego możemy hodować własne ryby (większy mnożnik zysków), od czasu do czasu będziemy podejmować różne decyzje związane z firmą (wzięcie pożyczki, wydymanie pracowników, szkolenia pracowników, zatrudniane na czarno, niestety musimy uważać na swoje decyzje, gdyż Murwiecki może dostrzec nasze oszustwa podatkowe i nałożyć na nas karę). Dodatkowo gra posiada też troszkę żartów ukrytych w grze (jest też parę odniesień do Wykopu( ͡° ͜ʖ ͡°)). No i w sumie w grze jest jeszcze troszkę więcej rzeczy + mam w planach już parę aktualizacji. Załączam GIFa, przedstawia on trzecią mapę w grze (podwodną bazę, w której hodujemy ryby). Z czasem w podwodnej bazie przybywa pracowników (nurków), kupujemy ryby, dodatkowo sama baza się powiększa.

    Nie chcesz przegapić ważnych informacji? Wesprzyj mnie
    Zapraszam do obserwowania tagu #donislawdev co jakiś czas, będą ukazywać się pod nim kolejne podsumowania gier + kolejne projekty, oraz do:
    Lista <--- Zapraszam (Wołanie do statystyk z moich gierek, premier moich gier, beta/alpha testy, bez spamu, jest to lista wołania, wystarczy się zapisać). Warto też obserwować moją osobę na Wykopie.

    Facebook

    Twitter

    *GIF troszkę się popsuł, nie wiem czemu, kolory się przestawiły, obraz się rozmazał.

    Jako bonus dodaję skróconą listę zmian (od ostatniego wpisu):

    pokaż spoiler - Poprawki w zapisie gry, zmniejszenie pliku zapisu gry.
    - Poprawa działania przycisku nagrody dziennej.
    - Dodanie nowych dźwięków.
    - Poprawiono problem z wczytywaniem języka.
    - Poprawiono otwieranie/zamykanie paneli w grze, dodatkowo poprawiono wygląd tekstu w panelu sklepu (zakup przedmiotu), wygląd tekstów w przyciskach.
    - Dodanie systemu pracowników (W grze będą maksymalnie dostępni trzej rybacy, każdy z nich ma 8 ulepszeń, każde ulepszenie to dodatkowy mnożnik zysków + większa szansa na złowienie ryby (podczas nieobecności w grze). Wraz z postępem w grze będziemy odblokowywać nowych rybaków. Dodatkowo dodano łowienie ryb offline (rybacy) + złowione ryby od teraz zwiększają % zysku gracza.
    - Dodano system prestiżu (resetuje tylko zwykłe ulepszenia ze sklepu, zwiększa maksymalny poziom zwykłych ulepszeń + zwiększa zyski, zdecydowałem też, iż prestiż nie będzie zwiększał cen w sklepie (zwiększają się one same, wraz z progresem poziomów ulepszeń), zapewni to szybszy progres w grze, dodatkowo przy każdym prestiżu będzie się zmieniał kolory wody + nowe przedmioty będą odblokowywane w sklepie.
    - Dodano system "transportu", co xx sekund gracz będzie mógł kliknąć przycisk, który da graczowi 1/3 zysku z kliku z xx sekund (z czasem dochodzi siędo 24h zysku i jednego kliku). Dodatkowo statek wraz z progresją w grze zmieni swój wygląd.
    - Dodano więcej ikonek ulepszeń zwykłych przedmiotów.
    - Dodano nowe ulepszenie specjalne (szansa na 1.5X zysk podczas powrotu do gry).
    - Dodano nowa kategorie rzeczy do łowienia offline (przedmioty)
    - Dodanie kilku nowych informacji do panelu powrotu do gry, balans łowienia offline.
    - Dodanie dalszych części poradnika w grze + poprawki w wyświetlaniu tekstów poradnika.
    - Naprawa masy błędów.
    - Dodanie 3 mapy, a w niej przeszkody, za których usunięcie będziemy musieli zapłacić, następnie będziemy mogli tam budować swoją mini "bazę"
    - Dodanie nowych animacji, poprawki istniejących animacji.
    - Dodano rozwój łodzi podwodnej, w naszej "podwodnej bazie", wraz z zakupem ulepszeń (suma ulepszeń), łódź będzie się powiększać.
    - Dodano odblokowywanie nowych ulepszeń po prestiżu (zwykły sklep) + w przyszłości specjalny sklep.
    - Poprawki błędów językowych, literówek.
    - Usprawnienia w decyzjach, dodanie decyzji (poprzednio był gotowy system decyzji, teraz doszły decyzje, możemy wziąć kredyt, spróbować oszukać wielkiego ekonomistę murwieckiego, przekupić urząd skarbowy, oszukać pracowników i wiele więcej).
    - Dodano kolejnego Easter Egga (nie mogłem się oprzeć tej pokusie).
    - Dodano (wersja WebGL) przycisk F1, przycisk ten będzie wyciszał każdy dźwięk w grze. D albo strzałka w prawo jest zmiana mapy, dodano opcje szybkiego zapisu (F2)
    - Dodano Drobny event z pojawieniem się szczurów na mapie oraz dodano event z pojawieniem się piratów.
    - Dodano odblokowywanie reszty pracowników, innych rzeczy w grze.
    - Dodano grafiki przycisków w grze.
    - Optymaizacja gry pod kątem działania na różnych urządzeniach, zmniejszenie rozmiaru gry, zmniejszenie liczby używanej pamięci i inne takie (starałem się zrobić jak najmniejszą wersję na przeglądarki)
    - Poprawki w wyświetlaniu GUI na różnych rozdzielczościach.
    - Od teraz po wciśnięciu przycisku powrotu (urządzenia mobilne) wyświetla się informacja o możliwości ponownego naciśnięcia przycisku powrotu i wyjścia gry (wcześniej tez była taka opcja, ale nie wyświetała się informacja)
    - Dodano analitykę do gry.
    - Dodano panel ustawień (język, dźwięki i inne takie).
    - Zmieniono działanie slidera z dźwiękiem.
    - Dodano panel zapisu gry (normalny zapis, tekstowy + Dla Androida zapis w chmurze Google Play). . Dodatkowo wprowadziłem całkowicie nowy zapis gry w wersji WebGL (przeglądarkowej gry), zapis tekstowy + zapis lokalny działa od teraz inaczej na przeglądarce (nadal zapis tekstowy jest kompatybilny między przeglądarka a Innymi urządzeniami). Zapis lokalny i tekstowy już nie powinny powodować żadnych


    #donislawdev <-- obserwuj #gamedev #gryandroid #tworczoscwlasna ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    GIF

    źródło: FishingTesttt.gif (2.15MB)

    Gorące dyskusje ostatnie 12h