Wpis z mikrobloga

Natknąłem się na ciekawą informację, że 29 czerwca 1991 jako data zakończenia produkcji dużego fiata nie jest do końca prawdziwa, gdyż na początku 1992 roku złożono jeszcze około 20 wiśniowych sedanów dla pracowników FSO.
źródło
Gdzieś też kiedyś czytałem, że podobnie było z Nysą, niby koniec produkcji w 1994, a w praktyce w 1995 złożono z pozostałych części jeszcze ponoć sporo egzemplarzy.
Swoją drogą jak byłem mały to byłem raz z mamą w jakimś sklepie z częściami samochodowymi i tam było pełno nowych, nie polakierowanych części karoserii malucha i to mnie skłoniło do rozważań, czy dałoby się złożyć całego malucha, jeśli by kupić wszystkie części do niego w takim sklepie i czemu ludzie tak nie robią ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#samochody #motoryzacja #125p #ciekawostki
Pobierz W.....c - Natknąłem się na ciekawą informację, że 29 czerwca 1991 jako data zakończen...
źródło: comment_iB3WwfYAUZbDAQtrwWsMsprBIM2yNZYH.jpg
  • 10
@WszeborWlostowic:

>tam było pełno nowych, nie polakierowanych części karoserii malucha i to mnie skłoniło do rozważań, czy dałoby się złożyć całego malucha, jeśli by kupić wszystkie części do niego w takim sklepie i czemu ludzie tak nie robią


rój umysł
@efceka: Ździwiłbyś się ( ͡° ͜ʖ ͡°) Całe karoserie latały na sprzedaż, oficjalnie i nieoficjalnie ( ͡° ͜ʖ ͡°) Często po dzwonach kupowało się zwyczajnie nową karoserię stąd tyle 125p i maluchów z bardzo starymi rocznikami w dowodach, a karoserią od nowszego. Nie zawsze były to grzyb mody unowocześniające. Działo się tak długo, widziałem nawet eleganty z roczników 1984, do Polonezów Caro też