Wpis z mikrobloga

Ćwiczę od prawie roku planem Stronglifts i mam go już dość. Nie chce mi się robić w nim zwłaszcza wiosłowania i powoli zaczynam mieć dość przysiadów. Postęp siłowy dawno się już zatrzymał. Chcę zmienić plan poszukuję jakiejś inspiracji kogoś bardziej doświadczonego. Chciałbym by w planie były wyciskanie leżąc i wyciskanie żołnierskie. To moje ulubione ćwiczenia. Przysiady też mogą się znaleźć ale żeby były tak raz w tygodniu. Mam czas tylko na ćwiczenia 3x w tygodniu. Chciałbym by tym razem to był plan bardziej nastawiony na sylwetkę przynajmniej na pół roku. Później może wrócę do ćwiczeń siłowych. Moje obecne wyniki siłowe:
1. Przysiad 102.5kg 5x5
2. Martwy 100 kg 1x5
3. Wyciskanie 72.5 kg 5x5
4. Wiosłowanie 67.5 kg 5x5
5. Wyciskanie żołnierskie 47.5 kg
Dodatkowo jeszcze robiłem podciąganie i pompki na poręczach bez dokładania ciężaru.

Możecie mi mirki coś polecić?
#mikrokoksy #silownia
  • 20
@PrawyKuba: co w tym nie rozumiesz? Miałem coraz mniej siły bo byłem zniechęcony do tego ćwiczenia, nie chciało mi się go robić to trochę odpuszczałem zmniejszając ciężar.
@Apokryf:

Niestety mirki nie takie mądre jak myślałem xD


I po co ta obraza? Stwierdziłem, że skoro ulubione to może większą wagę przykładasz do OHPa, jeżeli tak by było to już w ogóle straszna słabizna na tę wagę i staż, a teraz jest po prostu słabo.
Mam wrażenie, że się #!$%@?, ale na jednej siłowni z tobą nie byłem więc powstrzymam się od oceny.
@SoHonestOpLazyEnigmaticRear: nie mówiłem o Tobie. Chodziło mi o to, że nikt tutaj nie jest w stanie mi nic polecić. To ćwiczenie chce zachować również dlatego, że mam świadomość tego, że słabo u mnie z jego progresją. Najgorsze jest to, że od samego początku z siłownia mam z nim problem. Może powinienem wzmocnić barki jakimś innym ćwiczeniem?