•  

Adam 32 Warszawa

Zgłoszenie nr 351 z dnia 2018-10-28 11:06:34

Imię: Adam
    Miejscowość: Warszawa
    Kim jestem?
    Niespełniony artysta, niespełniony z powodu braku muzy:) Z wykształcenia technik informatyk i technik sekretarka, niestety studia przerwała mi depresja (to by odstraszyć tych, których trzeba:) Pracuję jako frezer CNC w branży reklamowej, co obejmuje wszystko od projektu, przez program po - no frezowanie. Trochę za naiwny na ten podły świat, ale wielu lesbijkom zaimponowałem tym, że umiem się nim zachwycać. Piwo z bezdomnym z Warki lepsze niż kolorowe drinki w towarzystwie płytkich ludzi w klubie. Zły na świat za jego niedoskonałość, ale tolerancyjny i otwarty na ludzi. Introwertyk. I zawsze muszę dodać, że top 4% najinteligentniejszych ludzi na planecie.

Wygląd
    Nie jestem typem Chada, chociaż we właściwej fryzurze nawet całkiem całkiem. Wzrost 170 centymetrów i na to nic nie poradzę. Oczy niebieskie jak cholera. Styl co popadnie, nie jestem manekinem z wystawy. Waga to ostatnie osiągnięcie - zszedłem do 75 kilogramów. Włosy częściowo szatyn, częściowo siwe, ale są:)

Zainteresowania
    W czasie niezajętym rozmyślaniem o niebieskich migdałach lubię czytać książki (na półce czeka jeszcze na mnie 80 sztuk od Herodota po Lee Childa w języku angielskim), chodzić na spacery z moją suczką, którą znalazłem podczas spaceru w lesie, oczywiście miłością moją jest wymyślanie i tworzenie cudaków za pomocą frezarki, plotera, w poprzedniej firmie miałem laser, teraz cóż. Tworzę scenariusz i założenia gry komputerowej, którego oczywiście nie zrealizuję, bo pomysły ma każdy. Za to stworzyłem abstrakcyjną grę logiczną w nudny dzień w pracy.