@Line-Storm: Jakby nie było to nadal wychodzi na to że Tesle są bardzo bezpiecznymi autami, ale oczywiście te statystyki wynikają też z tego że Tesli jest mało na drodze w porównaniu do innych aut :v
@Spearhead: Mylisz się. Porównywane są same Tesle. Z włączoną oraz wyłączoną funkcją. Więc ilość aut nie ma znaczenia.
Wpływ ma co najwyżej środowisko w jakim użytkownicy poruszają się z/bez autopilota. Imo autopilot jest używany na "trasach", długich dystansach a nie w miastach.
ale oczywiście te statystyki wynikają też z tego że Tesli jest mało na drodze w porównaniu do innych aut :v
@Spearhead: co? przecież to statystki wypadków na przejechane mile, możesz je przyrównać do każdego innego modelu auta, co ma tutaj liczba aut na drodze do tych danych?
@guest: wielkość próbki. Czy uważasz ze testy dermatologiczne przeprowadzone na grupie 30 osobowej są rzetelne i dobrze testują skuteczność danego produktu? Podobnie tutaj, liczba samochodów Tesli w porównaniu do tego co przejeżdzają zwykle samochody jest nieproporcjonalna.
Jakby nie było to nadal wychodzi na to że Tesle są bardzo bezpiecznymi autami, ale oczywiście te statystyki wynikają też z tego że Tesli jest mało na drodze w porównaniu do innych aut :v
wielkość próbki. Czy uważasz ze testy dermatologiczne przeprowadzone na grupie 30 osobowej są rzetelne i dobrze testują skuteczność danego produktu?
Nie, bo 30 to za mała próbka w większości badań, nadaje się w praktyce tylko do badania efektów które występują bardzo często (np. 50% przypadków)
Natomiast testy wykonane na próbie 30 000 osób będą tak samo rzetelne jak testy przeprowadzone na próbie 3 000 000, zakładając oczywiście poprawną randomizację i że efekt
ale oczywiście te statystyki wynikają też z tego że Tesli jest mało na drodze w porównaniu do innych aut :v
@Spearhead: co? przecież to statystki wypadków na przejechane mile, możesz je przyrównać do każdego innego modelu auta, co ma tutaj liczba aut na drodze do tych danych?
@Spearhead: co? przecież to statystki wypadków na przejechane mile, możesz je przyrównać do każdego innego modelu auta, co ma tutaj liczba aut na drodze do tych danych?
@guest: O ile jego argument nie miał sensu, to autopilot nie jest w stanie obsłużyć skrzyżowań (poza zjazdami z autostrad), więc jest używany o wiele częściej na długich odcinkach dróg (typu autostrady). To zaburza porównanie bo takie drogi z natury mają mniej wypadków
Kawa, kawa, kawa! Muszę wypić najpierw KAWĘ bo inaczej NIE DAM RADY FUNKCJONOWAĆ!!! Czy was też wnerwiają tacy biurowi kawosze jak z koziej dupy trąba? #pracbaza #kawa #pytanie
Wpływ ma co najwyżej środowisko w jakim użytkownicy poruszają się z/bez autopilota. Imo autopilot jest używany na "trasach", długich dystansach a nie w miastach.
@Spearhead: co? przecież to statystki wypadków na przejechane mile, możesz je przyrównać do każdego innego modelu auta, co ma tutaj liczba aut na drodze do tych danych?
@Spearhead: xd
xDDD
XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
przecież to jest statystyka na ilość przejechanych kilometrów\nawet jakby jedna tesla jeździła to wciąż rzeczywista realna statystyka
Komentarz usunięty przez autora
Nie, bo 30 to za mała próbka w większości badań, nadaje się w praktyce tylko do badania efektów które występują bardzo często (np. 50% przypadków)
Natomiast testy wykonane na próbie 30 000 osób będą tak samo rzetelne jak testy przeprowadzone na próbie 3 000 000, zakładając oczywiście poprawną randomizację i że efekt
@guest: #falszywyrozowypasek ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@guest: O ile jego argument nie miał sensu, to autopilot nie jest w stanie obsłużyć skrzyżowań (poza zjazdami z autostrad), więc jest używany o wiele częściej na długich odcinkach dróg (typu autostrady). To zaburza porównanie bo takie drogi z natury mają mniej wypadków