•  

Wiktor 28 Wrocław

Zgłoszenie nr 398 z dnia 2018-11-05 17:15:32

Imię: Wiktor
    Miejscowość: Wrocław
    Kim jestem?
    Cześć, 28 letni kawaler. Jestem programistą maszyn CNC. Prawie jak #programista15k ale zabawki dużo większe :D Dorobiłem się wyższego wykształcenia, popełniając jakiś szit żeby zaliczyć :P Mieszkam na stałe we Wrocławiu. Mam własne mieszkanie, auto itp. Doświadczony życiowo przez lepsze lub gorsze wydarzenia. Uwaga mam bordo na wykopie ;) Jestem dosyc ogarniety, potrafie sam gotowac, sprzątać (uwielbiam porządek w mieszkaniu) potrafie także sam robić pranie. Tak, białe wstawiam osobno ;)

Wygląd
    172 cm wzrostu, czarne włosy. Mam kilka kilogramow za dużo bo przestałem reguralnie chodzic na silke. Rekompensuje to tym, że w młodości duzo ćwiczyłem, nienjestem wiec ulanym Wieprzem, tłuszczyk ma na czym siedzieć :P Krótkie włosy, nosze brode oraz okulary. Całkiem przystojny z ryja.

Zainteresowania
    Interesuje się szeroko pojętą fantastyką. Lubie dobry film, dobrą muzykę i dobrą książkę. Gram na xboxie, ogladam netflixa. Interesuje się fotografią, jaram się dokładnie astrofotografią oraz fotografią przyrody. Lubie jeździć autem oraz pic gigantyczne ilości kawy. Jeśli mam czas z chęcią idę na siłownie poprzerzucac trochę żelastwa.

Czego oczekuję?
    Dojrzałej kobiety która jest zdecydowana na stały związek. Nie chce kogoś dla kogo będę betabankomatem, oraz osób nieporadnych życiowo, za które trzeba wszystko samemu robić. Chce kobiete z która będę mógł obejrzeć razem film, wyjść na miasto na jakiś obiad albo zabrac w góry by trochę się rozchodzić. Lubie robić „rzeczy razem” gotowanie, sprzatanie zawsze lepiej raźniej

Jak wyobrażam sobie idealny dzień z drugą połówką?