Wpis z mikrobloga

Cześć, mam problem gdy próbuję użyć biblioteki SFML. Mam błąd LNK1104 nie można otworzyć pliku jpeg.lib. Stworzyłem początek programu który ma po prostu wyświetlić czarny ekran, wrzuciłem lib i include do folderu, wpisałem ścieżkę we właściwościach, zdefiniowałem przetwarzanie na statyczne i wpisałem dodatkowe zależności do danych wejściowych. Czym to może być spowodowane i jak to naprawić? #programowanie #visualstudio #sfml #cplusplus
  • 10
To wpisałem w dodatkowych zależnościach:
sfml-graphics-s-d.lib
sfml-window-s-d.lib
sfml-system-s-d.lib
opengl32.lib
freetype.lib
jpeg.lib
winmm.lib
gdi32.lib
@bladykiel: Chyba znalazłem rozwiązanie, wstawię jakby ktoś miał podobny problem
"Uwaga! Od wersji SFML 2.5.0 nie dołącza się już pliku "jpeg.lib" i nie znajduje się już on w paczce z SFMLem!
Jak to rozwiązać:
- pobierz nową wersję pliku SFML.props z tego linku: https://goo.gl/hG7dp6 (link również w opisie)
lub
- 2:17 - usuń z makro "SFMLDependencies" pierwszą nazwę pliku, czyli "jpeg.lib" WRAZ Z ŚREDNIKIEM.
Gotowe!"
https://www.youtube.com/watch?v=y32fqh7NtH4
Z tego filmu