Wpis z mikrobloga

Jestem wiernym kupującym w x-komie,zawsze zamawiałem wszystko u nich,podawałem jako przykład idealnego sklepu a dostałem pstryczka w nos.Zamówiłem kompa z aktualizacją biosu,zamówienie złożone 1 Listopada dostaje informacje że przyjedzie 6.Wszystko super,dzwonie jeszcze wczoraj w okolicach godziny 17 do konsultanta pytam sie czy wszystko zrobione konsultant zapewnia mnie ze wszystko jest wporzadku,juz mam przygotowane zamówienie ,wszystko spakowane jutro dostawca przywiezie do punktu w katowicach.Pytam jeszcze o aktualizacje ,konsultant kaze mi chwile poczekac a po chwili mówi ze zostało wykonane to w sobote 3.Zadowolony załatwiam sobie urlop w pracy na dzis,dzwonie pół h temu do konsultantki a ona zapewnia mnie jednak ze zamówienie jeszcze nie jest skompletowane,bios był aktualizowany wczoraj w nocy i najszybciej dojedzie do mnie jutro.No ja wszystko rozumiem,ale co stało sie z 1 zamówieniem?Po moim 1 telefonie konsultant zaczął sobie robic jaja i nakazał wgranie starszego biosu i rozlozenie spowrotem czy jak?Bo naprawde nie rozumiem jak wczoraj mogło byc skompletowane a dzis jeszcze nie.Pytanie do @x-kom gdy podam numer zamówienia jestescie w stanie na to odpowiedziec?Czy konsultant po prostu mnie okłamał
#xkom#komputery
  • 1