•  

Mirki nie znam się na tych całych internetach, ajpiajach i iespeneach. Mam internet po światłowodzie od lokalnego dostawcy który dzierżawi łącze od Orange. Działało mi wszystko, a ostatnio na niektórych stronach widzi błędnie moją lokalizację. Raz mówi że jestem w Hiszpanii w Madrycie, raz że jestem w Polsce ale mój dostawca to Orange Spain, a raz że normalnie w Polsce. Na niektórych stronach vod nie puszcza mi materiałów, do tvpvod napisałem maila to mi nie odpisali, ale coś chyba zrobili bo zaczęło działać. Czemu tak się zrobiło? To mój dostawca, czy ja czy też te strony źle mnie lokalizują? Używałem darmowego vpna przez jakiś czas, ale na routerze nic nie instalowałem i jak wszedłem tam to nic nie ma. #internet #isp #vpn #ip

•  

@zafrasowany: wygląda na to że ciągle masz VPN włączony, sprzedaj sobie IP poprzez stronkę jakaś

+: Rapepo
    •  

@Rexikon: Sprawdzłem przez różne strony ip, pokazujące lokalizacje i właśnie jest tak jak mówie, jedne pokazują prawdziwą lokalizacje inne hiszpańską. Na dodatek hiszpańskiej w vpn raczej nigdy nie ustawiałem. Dlatego to takie dziwne dla mnie, bo jakby wszystkie pokazywały to samo, to zgodziłbym się że coś mi musiało zostać mimo odinstalowania.

•  

@zafrasowany: myip.info sprawdz tam, a te IP Różni się na tych stronach czy tylko kraj się różni?

•  

myip.info

@Rexikon: Na tej stronie mam wszystko zgodnie z prawdą, Polska i moje miasto.

IP zawsze jest to samo, tylko lokalizacja bywa fałszywa. Pewnie bym się nie zorientował gdybym vod nie oglądał, bo od niedawna mam info że z tej lokalizacji nie mam uprawnień. Wszedłem na kilka stron z geolokalizacją i na niektórych jest poprawnie, a na niektórych Hiszpania. Jest tak od niedawna, wcześniej vod mi działało.

•