•  

Co mam sądzić o wpisaniu Idea Banku na listę ostrzeżeń publicznych #knf ? Jest sens zabierać pieniądze z tego banku? Jakie #banki polecacie, żeby nie martwić się co rusz o moje #finanse ? Nie interesują mnie jakieś polityczne zagrywki, dlatego jestem zielony w temacie, ale martwię się o moje #pieniadze .

+: Freakz
    •  

@konradzet: podstawowe pytanie: ile masz tych szekli? Będzie powyżej 100k euro?

•  

@konradzet: Jak przyjdzie kryzys to żaden bank nie będzie bezpieczny dlatego polecam #bitcoin.

•  

@konradzet: to teoretycznie masz gwarancje BGF

•  

@konradzet: eurobank, 7zł miesięcznie i mam kurwa święty spokój..

•  

@Drakii: btc brzmi trochę jak chf, najchętniej bym zainwestował w złoto albo wyniosł pieniadze do jakiegos renomowanego banku w stabilnej walucie ale nie znam się. Dlatego pytam o radę, kryptowaluty nie wchodzą w gre.

•  

@konradzet: Złoto to przeżytek lepiej się trzymać od tego z daleka szczególnie że sama prowizja przy kupnie to 7%

•  

@imateapot: @Drakii: póki co przeniosłem cześć środków do mbanku. Dmucham na zimne. Pomysle co dalej, a będzie mi się lepiej spało.

•  

@Drakii: przecież chuj z tymi 7% - tu chodzi o to, że pieniądze mogą stracić 99% wartości a złotu to nie grozi.

•  

najchętniej bym zainwestował w złoto

@konradzet: prawdziwą wadą złota jest to, że dzięki PO trudno jest o legalny anonimowy obrót. Kupujesz - w wielu miejscach powinni cię spisać. Sprzedajesz - w większości miejsc cię spiszą.
      A to może znaczyć, że gdy politykom skończy się kasa - jakiś dekrecik i przyjda jak po akcej getina do czarneckiego

•