Wpis z mikrobloga

https://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=111978

bugthesda - Mam konkurencje w postacji CD Projekt Red, Rockstar, Naughty Dog, Santa Monica Studio, Obsidian Entertainment ( który teraz posiada wielki zastrzyk gotówki przez Microsoft) i wiele innych. Co powinienem zrobić? Hmmmm...Już wiem! Zrobie nowe scrollsy i jakąś gre o kosmosie, które wyjdą najpewniej w 2025 lub jeszcze bardziej w odległej dacie na silniku sprzed co najmniej 2 generacji, który pamięta morrowinda i ma w #!$%@? debilne ograniczenia takie jak - potrzeba oddzielania, każdej przestrzeni od siebie w mikro-lokacje, nawet #!$%@? schowek na miotły okraszone loadingami między tymi mini-lokacjami (w naszej nowej grze gdzie akcja rozgrywać się ma w kosmosie na pewno ten system mikro-lokacji wypali XD); brak jakichkolwiek pojazdów aktywnych (w nowej grze o podróżowaniu w kosmosie od bughtesdy to tak trochę słabo będzie XD Poczytajcie sobie jak oni zrobili pociąg, w którymś z dodatków do failouta 3 z takimi rozwiązaniami oni bardziej przypominają grupke moderów, a nie studio od gier AAA); coś co wzbudza we mnie największe WTF to brak działających drabin XD (nawet takie partacze jak piranha bytes potrafią zrobić działające drabiny XD); drewniane animacje plus ogólne drewno silnika/gry oraz zbugowany rdzeń samego silnika, co powoduje liczne bugi w samej grze oraz to, że gra może się rozsypać XD Tak to genialny pomysł, konkurencja nie ma z nami żadnych szans! XDDDDDDDDD
#gry #bethesdasucks #heheszki #fallout #fallout76 #skyrim #theelderscrolls #gamedev
  • 5
Jak słowo daję kojarzy mi się z jakiegoś wywiadu jak Todd mówił, że potrzebują do następnych gier nowej technologi i wynikało z tego, że nad takowa pracują. A tutaj okazuje się, że takiego wała. Jak oni zamierzają na tym Starfielda zrobić? Jedyne co mi przychodzi do głowy to poszerzenie obecnego silnika o nowe technologie ale aż strach pomyśleć jaki potworek by z tego wyszedł.
@Jednobrewy: przecież to co napisał OP jest czystą prawdą, silnik Bethesdy Creation oparty na Gamebryo (? nie pamiętam dokładnie) ma #!$%@? ograniczenia. Sama Bethesda sra do ryja graczom od dobrych paru lat, nie wiadomo w jakim stanie jest silnik i na ile go przerobią, ale prawda jest taka, że nie ma co spodziewać się cudów.

przykład pierwszy z brzegu, CDPR przepisywał swój silnik spod wiedźmina 1,5 roku żeby nadawał się do