Wpis z mikrobloga

Cały #kieleckiulaniec . Na vlogu z Caroliną Reaper dzień po spożyciu „Nie było tragedii”, a pewnie porobiło go tak, że się #!$%@? nie mógł nawet ruszyć do kompa i zmontować vloga XD
A to takie małe wprowadzenie do pewnej rozkminy. Otóż cztery dni temu Epic Cheat Meal (229 tys. subów) nagrał odcinek w którym próbuje pizzę z sosem na bazie Carolina Reaper- takiej samej papryczki jaką testował Bebzun. Wyświetlenia- ponad 400k.
Trzy dni po materiale ECM Gubernator Copper Mountain (271 tys. subów) dziwnym trafem nagrał test papryczki, i w kluczowy pierwszy dzień zgarnął niecałe 54 tysiące wyświetleń.
I tu mam pytanie do Was, Mirki i Mirabelki.
#mocnyvlog

W którym momencie Komodę bardziej sakramencko zapiekło dupsko?

  • Po zjedzeniu California Reaper 2MLN SHU 6.6% (7)
  • Kiedy zobaczył jak jego materiał słabo się klika 93.4% (99)

Oddanych głosów: 106

  • 6
@Michal9788: nie rozumiem? Myślę że gość akurat potrafi w jutuby. W sensie wie jak zrobić materiał który się klika, nie oceniam jakości. Tylko większość jego filmów ma więcej wyświetleń, niż on ma subskrypcji. Kanałami-słupami (rozumiem ten termin jako nieaktywnych użytkowników) to może "pochwalić" się Komoda. 270k subów, a ostatnie jego filmy dobijają w porywach do 80 tysięcy wyświetleń.
PS- bardziej powiedziałbym że ECM kupuje sobie wyświetlenia, niż suby.