Wpis z mikrobloga

@domelos16: niestety, nie, nie korzystałam nigdy w pełni z Oculusa. Napiszę może, co wiem :D Wiem, że ma trochę bardziej ograniczone ruchy w porównaniu z Vivem, na przykład nie obrócisz głowy o pełne 360 stopni. Room scale jest mniejszy: Vive ma max 5x5 metrów, a Oculus 3x3, ale dopiero po dokupieniu dodatkowego trzeciego czujnika, ktory nie jest w zestawie. Jednak Oculus już prawie dogonil Vive'a pod innymi względami: rozdzielczość jest taka
@domelos16 @nothingtown: > na przykład nie obrócisz głowy o pełne 360 stopni
Nieprawda, nie wiem gdzie to widziałaś/przeczytałaś, ale wiarygodność tego źródła jest na poziomie faktu i lepiej go unikaj :)
Było to jednak prawdziwe w przypadku DK2.

Nt. rozmiaru roomscale - w przypadku CV1 można powiększyć rozmiar trackingu kosztem jego dokładności. Działa on idealnie w przypadku 3x3, ale nic nie stoi jednak na przeszkodzie, żeby rozciągnąć sobie ten obszar na
@Azeldoh: 7. CV1 jest irytujące w przypadku używania go ze steamvr, który potrafi się zawieszać bądź mocno przycinać/ dokladnie uruchomic nie ktore gry ze steamvr to porazka