Wpis z mikrobloga

#ryanair #lotnictwo #podroze #januszebiznesu #zalesie
Kiedyś darmowa odprawa była jakiś miesiąc przed lotem, potem 2 tygodnie, tydzień, teraz jest 48h, a znając życie to za niedługo godzinę przed odlotem zrobią (°°
Samo kupno biletu to jest jakaś męka, co chwila wyskakuje ekran żeby zarezerwować miejsce, hotel, samochód, bo klient jest tępy i trzeba się go pytać 3 razy o to samo
Na maila potrafią wysłać wiadomość że nie dokończyłem rezerwacji, a tak naprawdę w środku jest tylko odnośnik do wypożyczania samochodu
Ich praktyk wyssania jak najwięcej hajsu z klienta jest pewnie więcej. Polityka tej firmy to jest dno i wodorosty i żałuję że nie mam u siebie żadnej alternatywy dla nich
  • 5
@kasztan_: Z jednej strony wszyscy narzekają, że trzeba dopłacić za miejsca czy bagaż ale jak bilet kosztuje np. 39zł to czego oczekujecie? Te 39zł nie pokrywają nawet opłat lotniskowych za pasażera nie mówiąc już o kosztach lotu, więc coś za coś. Wiadomo, że nikt nie działa charytatywnie i chce zarobić, więc tanie linie koszą kasę na dodatkach. Zwykłe linie np taki LOT wcale nie jest lepszy bo w cenie biletu masz