Wpis z mikrobloga

Mireczki pytanie. Wysłałem telefon do serwisu na naprawę gwarancyjną, bo przestał ładować.

Diagnoza serwisu:

opis naprawy: stwierdzono uszkodzenie mechaniczne plyty głównej /wyrwane pola lutownicze złącza usb/,Zgodnie z postanowieniami karty gwarancyjnej serwis odmawia przeprowadzenia naprawy gwarancyjnej.


Odmówili naprawy gwarancyjnej, ale za 1000zł chętnie naprawią bez gwarancji. Zaniosłem do prywatnego serwisu, tam uczciwy facet stwierdził, że uszkodzenie nastapiło bez ingerencji osób trzecich. Pokrywa w stanie idealnym, brak jakichkolwiek uszkodzeń mechanicznych.
Do tego poradził mi aby odwołać się od decyzji oficjalnego serwisu, bo ewidetnie chcą mnie naciągnąć.

Popatrzyłem opinie w internecie i widzę, że to chyba powszechna praktyka.

Teraz pytanie co mogę zrobić oprócz odwołania się od decyzji?

Serwis to: Cyfrowe centrum serwisowe SA UL.PULAWSKA 40 A,05-500 PIASECZNO

edit: Jeszcze dodam, że telefon jest nowy, a kosztował 1050zł więc nie widzi mi się płacić tyle co za kupno nowego.

#telefony #samsung
  • 6
@Matpiotr: tu chodzi raczej o zachowanie serwisu a nie o to wady telefonu. Skoro nie jest to uszkodzenie mechaniczne, tylko wada telefonu to gwarancja to obejmuje. Co mam zrobić jak po odwołaniu dalej odmówią naprawy, jak mam to wyegzekwować.