Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@CallMeTokio: nie jestem freelancerem i mam grafik ustalony na sztywno. pracuje od 10h do 6h dziennie bez poniedziałku i wtorku. nie mam zadnej rutyny poza herbatą w ogromnym kubku. pracuje przy biurku na pc w salonie z uwagi na 2 pokojowe mieszkanie.

kilka razy próbowałem korzystać z TV ale to byla tragedia. laptop to samo.
@przecietna: Matt'a znam nie od dziś ;) Ogólnie prowadzę podobny tryb życia do niego (minimalistyczny) ;)

@yggdrasil: czyli 8-godzinny tryb pracy. Pracujesz w korpo w charakterze home office?

@mophk: próbowałeś korzystać z TV i laptopa, ale w jakim sensie? Odciągały Twoją uwagę? Miałeś włączony TV i jednocześnie próbowałeś pracować? Nie do końca rozumiem.

@minimalistycznie: podoba mi się twój nick ;) Fajna organizacja dnia. Słyszałam o tych lodowatych prysznicach,
@mophk: aa rozumiem :) To faktycznie bez sensu. Ja mam jednego laptopa i tyle. Jak mam jakieś zlecenie graficzne, to podłączam laptopa do dwóch monitorów, robię co trzeba i wracam do laptopa.
@CallMeTokio: mój laptop jest z 2009. raczej nie da sie juz na nim pracować. ja raczej podludź jesli chodzi o pracę z domu bo tylko na maile odpisuje a i tak mam kompa jak z nasa ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@CallMeTokio: w niedziele na cały tydzień te rzeczy, które są potwierdzone. Ale jak nigdzie nie wyjeżdżam to mój tydzień wyglada bardzo podobnie.
Staram się wytworzyć nawyki i tematyczne dni, np. Poniedziałek to zawsze załatwianie spraw administracyjnych (finanse, podatki, wysłanie faktur itd).

Pracuje teoretycznie od 6 do 10, ale różnie to bywa. Nie robie niczego (co nie jest konieczne) na siłę. Jak nie mam ochoty to nie pracuje, a jak się w
@minimalistycznie: chciałabym być tak dobrze zorganizowana, jak ty ;D Problem jest taki, że nie zawsze jest możliwość, bo często jestem w trasie. W takim wypadku poświęcanie każdego dnia tygodnia na co innego, to już w ogóle czarna magia dla mnie ;D Ale chcę to zmienić.