Wpis z mikrobloga

Jak to jest z gwarancją na #xiaomi?

"Niniejsza Gwarancja obowiązuje tylko w kraju, w którym produkt został sprzedawany przez firmę www.mi.com oraz w zakresie obowiązującego w nim prawa. "

a niżej:

"Zgodnie z obowiązującymi przepisami Unii Europejskiej, Xiaomi zapewnia serwis gwarancyjny we wszystkich krajach Unii Europejskiej, gdzie prowadzona jest autoryzowana przez Xiaomi dystrybucja i obsługa posprzedażna. Oznacza to, że smartfon Xiaomi kupiony w Polsce, Hiszpanii, Portugalii, Francji i Włoszech jest objęty serwisem gwarancynym w każdym z tych krajów."

https://www.mi.com/pl/support/warranty/
Telefon kupiony na angielskim #amazon bedzie miał ważna gwarancję w PL?
  • 15
@widmo82:

Jeśli Amazon ma podpisaną umowę z jakimś serwisem w Polsce na naprawę gwarancyjną to będziesz mógł go bezpłatnie naprawić.
Jeśli nie ma to kto ma to zrobić? Tak na chłopski rozum.
@widmo82:

Gwarantem może być producent, importer, dystrybutor lub sprzedawca.

Uwaga! Sprzedawca może, ale nie musi być gwarantem. Powinno to być określone w oświadczeniu gwarancyjnym. Jeżeli nie jest, można uznać, że gwarancji udzielił przedsiębiorca, który złożył oświadczenie.
@widmo82: pisales do cs amazonu z tym pytaniem? Sugerowalbyn jeszcze kontakt z pl serwisem oficjalnym.

Ogolnoe z wlasnego doswiadczenia, to x razy, bardziej wolalbym ko taktowac sie z amazonem w razie w i polegac na nich przy gwarancji, niz palowac aie z polskim serwisem.
@Lord_Jim: na takiej samej podstawie jak mam laptopa HP, Asus, Dell i sprzęt kupiony gdziekolwiek w UE mogę oddać do najbliższego/wybranego serwisu. Nie muszę wysyłać go do kraju gdzie kupiłem. I nadal nie odpowiedziales na kluczowe pytanie. Czy widzisz sprzeczność tekstów, ktore zacytowałem.