Wpis z mikrobloga

@GrubyRozowyKot: Mam taki wybór walnąć zwrot (jutro upływają 2 tygodnie, nie wiem czy jako niedziela bez handlu przechodzi mi to z automatu na poniedziałek ?) i stracić pieniądze wydane na akcesoria albo (jeśli termin przepada) użerać się z rękojmią czy innymi reklamacjami ( ͡° ʖ̯ ͡°).
@marecki22: W jakim sensie bez zgłoszenia wady ? Przecież im powiem "Szanowni Państwo, niechybnie zmuszony jestem aby zwrócić ten jakże cudowny i sprzedany mi sprzęt wadliwy, uposażony w kreski na ekranie powstałe bez mej winy." Czy jak to tam jest rozpatrywane ? Ostatecznie to rękojmia choć wiadomo jak to wszędzie wygląda... Najgorzej bo zostaje bez telefonu a jest mi niezbędny.
@pfd3: zgłoś rma przez ich stronę i czekaj na odpowiedź. Ewentualnie odeślij telefon z pismem. Jak nie brałeś na Fv to oczywiście rękojmia najkorzystniejsza. Niezależnie od twoich żądań sprzedawca w pierwszej kolejności ma prawo do usunięcia wady, dopiero później możesz domagać się kasy
@marecki22: Odbiór osobisty i także osobiście mam zamiar im to oddać. Ja to widzę tak, sprzedali mi telefon z wadą, więc oddaje im go z tą samą wadą z którą został sprzedany, żadnej wady im nie ukradłem ( ͡° ͜ʖ ͡°). Poza tym średni to interes kupować NOWY telefon żeby po 2 tygodniach był już telefonem po serwisie... Bo jak dla mnie to znaczy że sprzedali mi
@pfd3: tak bywa. Co ciekawe, w ustawie nie ma takiego terminu jak wymiana na nowy, tylko na wolny od wad. A to roznica. Równie dobrze możesz dostać używkę po wielokrotnych zwrotach i to jest zgodne z prawem. Dlatego lepiej zawołaj xkom niech wiedzą, że też masz konto na wykopie i możesz z niego skorzystać ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@pfd3: Także wołam jeszcze @x-kom . W sumie niedopatrzenie wynikło z tego że pomyślałem że owy tag jest z tym równoznaczny, tak to zawarłbym to jeszcze w pierwszym poście tej "dyskusji".
Zgłoś, że towar posiada wadę i chcesz wymienić na nowy egzemplarz do 15 dni. W salonie zweryfikują, ewentualnie wyślą na weryfikację czy nie doszło do usterki/zalania. Nie wszystko doradca bedzie bral na siebie. Nie zna historii sprzętu i może wspomóc sie weryfikacją (max 7dni). Po tym Ci wymienią na nową sztukę bez problemu. Nie słuchaj expertów...