Wpis z mikrobloga

Decyzja o cofnięciu zmian i nie cofnięciu czasu gry jest chyba najgorsza możliwa. Ci co wiedzieli o bugu wcześniej (przed jego oficjalnym ogłoszeniem) mają teraz 9 planet z pełnymi magazynami. A Ci co się o planetach dowiedzieli później i pracowicie zakładali planety dzisiaj, muszą to jeszcze raz robić, ponownie się przeklikując. Cóż mi pozostaje... podziękować za grę, za ciekawe kilka dni, gdy można było sobie przypomnieć stare, dobre czasy. Wyszło... może nie najlepiej. Ale bugi są czymś normalnym i kto nigdy nie puścił na produkcję nieprzetestowanego kodu, niech pierwszy rzuci kamieniem ( ͡° ͜ʖ ͡°)

#mirkogame #ogame #mirkoogame
  • 3
Chociaż nie najgorsza możliwe, ale na pewno najbardziej krzywdząca. Bo jeszcze gorszym (ale sprawiedliwszym rozwiązaniem) byłby reset. A najlepszym (i sprawiedliwszym niż obecne) były reset do tej wspomnianej 17
@radekrad: Chodziło o to, że ci co mieli wiedzieć o bugu wiedzieli i założyli kolonie prędzej, a później zaczęli je zakładać inni gracze, którzy nie są "znajomymi królika" i trzeba im to cofnąć bo mogliby zagrozić sojuszowi moderacji.