Wpis z mikrobloga

@redwoj: gratuluje i podziwiam, bo wiem co to znaczy.
Akurat jestem informatykiem 10k i można by o mnie rzec, że suchoklates w okularach zna się tylko na komputerach, ale miałem ambicje na generalny remont mieszkania z rynku wtórnego.
Skucie kafli w łazience/wc/kuchnia, wywalenie ściany, sufit podwieszany 35mkw ( łącznie: przedpokój, kuchnia, salon ), hydraulika, elektryka ( tu stryjek elektryk pomógł mi podłączyć rozdzielnie ), prostowanie ścian, panele, kafelkowanie sciany i podłogi, cekolowanie, malowanie. Drzwi i ościeżnice wewnętrzne i zewnętrzne zrobila mi ekipa - tu chcialem pewność. Wszystkie inen duperele jak karnisze, listwy itp... wiadomo, to już drobnica, ale tego jest najwięcej i po całej tej robocie najmniej się chce to robic.
Urlopu miałem na to jednym ciągiem 2 tygodnie ( wtedy wywaliłem ściane i skułem wszystkie kafle ). Kolejne długie miesiące 2h przed pracą i 4h po pracy - weekendy pełną parą. Generalnie wszystko sam, bez ojca, bez teścia, bez kumpli.
Mario Budowlaniec z YT był moim wirtualnym przyjacielem, z tym że u niego to jakoś zawsze szybciej szło...
Czas na morał: Dumny jestem z mojej roboty, szczególnie gdy przychodza znajomi czy rodzina i mówią "że tak pięknie jest że nie chce im się od nas wychodzić" - moja żona planowała wystrój, kolory i styl. Ciesze się ze tak wyszło, ale nigdy w życiu więcej takiego remontu nie mam zamiaru przeprowadzać - nie na taką skalę. Dużo nerwów, dużo bardzo dużo pracy.
Następnym rzem uzbieram 10 czy 20k i dam ekipie do zrobienia - w tym czasie pojade na wakacje. Coś mi sumienie podpowiada.

Mieszkanie w bloku w Gdyni, rok 93, 62mkw.
  • 7