Wpis z mikrobloga

Siema Mirki,
Zgłosiłem wadę klawiatury w #xkom. Klawisz "B" miał dwuklik, czasami nie działał wcale, a czasami zdarzało mu się działać poprawnie. Rzecz jasna "Autoryzowany serwis producenta nie stwierdził występowania zgłaszanej usterki".
Reklamację w #xkom zgłosiłem 26.11.18r, a odpowiedź otrzymałem 14.12.18r, czyli po dwóch tygodniach. Wiem, że w normalnym przypadku sprzedający musi zaakceptować moje roszczenia, jednakże w tym przypadku #xkom w pierwszym punkcie regulaminu zgłoszenia pisze, że jest jedynie pośrednikiem pomiędzy osobą zgłaszającą, a producentem produktu i nie ponosi odpowiedzialności za przebieg, czas realizacji, formę i rezultat procedury gwarancyjnej. Co w takiej sytuacji mogę zrobić? Czy te dwa tygodnie w takim przypadku zaczynają obowiązywać od momentu zgłoszenia reklamacji w #xkom, czy w momencie nadejścia klawiatury do producenta (nie posiadam niestety informacji o tej dacie)?

#xkom #elektronika #reklamacja #pytanie
  • 5