Wpis z mikrobloga

@al_to: ja wiem że przedświąteczne opóźnienia i nerwy na #alto (dawne #xkom) ale czemu macie tak kiepską obsługę klienta? Na infolinię nie można się dodzwonić, na e-maile odpowiada generator, rozpatrywanie reklamacji to porażka. Nie wiem czy zamawiać u trzeciego już sprzedawcy (wy i jeden poprzedni się wysypali) czy te zamówienia od Was to faktycznie idą czy odbiorę swoje paczki spokojnie ALE JUŻ PO świętach ;) macie wogóle RiGCZ? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • 5
@barto Bardzo przepraszamy, naszą infolinię wstrzymaliśmy - każdy doradca znacznie szybciej obsłuży kilka maili niż jedno połączenie, dlatego zdecydowaliśmy się zastąpić infolinię telefoniczną kontaktem mailowym. Oznacza to, że obecnie skontaktujesz się z nami tylko za pomocą maila: kontakt@al.to zapraszamy do kontaktu.
Maile obsługują nasi doradcy.
Jeśli masz pytania bądź wątpliwości odnośnie swojej reklamacji, prosimy o podanie numeru RMA, sprawdzimy szczegóły sprawy.
Zamówienia jak najbardziej dostarczamy, mamy wielu zadowolonych Klientów. Jeśli chodzi o
Nie mam numeru, zamawiałem z allegro we wtorek ale czarno to wszystko widze. Jakby nie było życzę powodzenia, Wam i sobie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@barto, jeśli zamawiałeś na Allegro, w takim przypadku trzeba podać nick z Allegro :) Bardzo przepraszamy za utrudniony kontakt z nami w okresie okołoświątecznym :( i dziękujemy za wyrozumiałość
@barto, to wspaniale :) Jeszcze raz przepraszamy za trudności w komunikacji, na co dzień przebiega to o wiele szybciej i sprawniej - mamy nadzieję, że w przyszłości będziesz miał okazję się o tym przekonać ;)