Wpis z mikrobloga

@Rabusek: Nie mam, ale na trasie spacerowej, jak chodzę z psem to widzę codziennie 6 w kombi z rdzą na tylnych nadkolach, jak będę pamiętał jutro rano to zrobię Ci zdjęcie

Myślałem, że to żart, poza tym to świetne samochody, ale no żeby kilkuletnie były pordzewiałe :/
to widzę codziennie 6 w kombi z rdzą na tylnych nadkolach, jak będę pamiętał jutro rano to zrobię Ci zdjęcie


@Rabusek: @KornixPL: pytanie, czy to nie jest auto z watpliwa przeszloscia. Bo np. takich szostek jezdzi w Niemczech calkiem sporo i jakos ani jednej z problemami nie widzialem.
@Lethal_Jelly: jeśli mam być szczery to byłem w każdym salonie większego dealera i obecna Mazda wychodzi cenowo podobnie (poza mercedesem i audicami, które wychodzą +50k). Co masz na myśli że taniej lepsze auto?
@Pathlogan: tak, właśnie TO akurat słyszałem, i to wszystko im wymeinili - śledze aktywnie wątek, zrobili burze w internecie i każdemu z osobna wymienili stelaż na nowy / oderdzewili i pokryli warstwą ochronną.
@Pathlogan: a widzisz - właśnie dlatego pytam - bo "każdy gada", ale sprawdzać to sie nikomu nie chce :P

Dlatego zanim podjąłem decyzje że chce mazde zrobiłem jazde próbną każdym autem - i gdyby nie cena, brałbym mercedesa a klase, ale +50k bolałoby
@Rabusek: weź sobie np focusa w tej samej cenie, nie dość że nowszy model to jeszcze silnik z turbo 1.5 oferuję nieporównywalnie lepszą elastyczność wraz z mniejszym spalaniem. A jeśli celujesz w najnowszą mazdę 3 to cennikowo ocipieli przeciez
@Lethal_Jelly: jechalem nowym focusem, i nie za bardzo mi podszedł. Cenowo nowy focus w takim samym wyposażeniu jak mazda wychodzi chyba ciut drożej, ale ma kamere 360, której nawet nie ma w opcji w focusie
Ocipieli z ceną na start, ale jak porównasz wyposażenie, wychodzi prawie identycznie jak u innych, tylko że nie masz teraz możliwości wziąć "golasa"
@Rabusek: Nowe 6 rdzewieją jak szalone na masce, rantach drzwi, rancie tylnej klapy i nadkolach. Dodatkowo rdzewieją punkty mocowań elementów podwozia i układu hamulcowego, przez co Mazda musiała wzywać w Stanach w 2017 roku tysiące CX7, 6 i 3 na poprawki.

Jeżeli bierzesz auto w leasingu to Mazda nie jest najgorszy wyborem, natomiast jak masz zamiar auto potrzymać dłużej u siebie i kupujesz za gotówkę to skieruj swój wzrok w kierunku
@Rabusek ja mam rocznik 2003, więc prawie nowy i rdza była (obecnie zrobiona). Co do najnowszych roczników, to auto fajne, ale niestety u nas w Polsce ma już opinię auta podanego na rdzę (wystarczy obejrzeć ostatnie odcinki warsztatbalkana).

Tak więc albo auto będzie szybko tracić na wartości, albo będziesz się uzeral przy sprzedaży z kupującymi, którzy jak nawet zauważą jedną kropkę rdzy, to będzie wielkie halo.

No i Mazda na oficjalnych, zagranicznych
@Rabusek: problemem jest grubość lakieru i sposób zabezpieczenia antykorozyjnego którego miernik nie łapie. To powoduje powstawanie odpryskow na masce i dachu od kamyczkow które momentalnie pokrywają się rdza. To jest największy problem. W 5 lat ranty nie powinny zgnic ale jak weźmiesz inny europejski samochód po takim czasie i porównasz to się możesz mocno zdziwić. Jak chcesz potem wykupić to ja bym Mazdy nie brał.