•  

Czy wg Was zaznaczenie przy poszukiwaniu partnera, że szuka się kogoś z wyższym wykształceniem jest złe? xD Sama studiuję wcale nie gównokierunek i nie wyobrażam sobie, żeby mój partner nie miał chociaż licencjatu i nie zamierzał go nigdy mieć (już pomijam fakt, że raczej celuję w tych z zacięciem naukowym). Pytam, bo jak o tym wspomniałam przy okazji jakiejś rozmowy z #tinder, to koleś z którym rozmawiało się wcześniej całkiem ok, nagle wpadł w szał i wytknął mi że... niektóre fryzjerki mają więcej klasy od kobiet z wyższym wykształceniem. Nie mam pojęcia co ma piernik do wiatraka. Potem dodał, że jak to tak, że przecież należy każdemu dać szansę, że tak się nie rodzi miłość i co za czasy. Mojego stwierdzenia, że przecież nie będę dawać szansy każdemu, bo by mi życia zabrakło i jednak każdy ma prawo mieć swoje wymagania już nie skomentował. Gdyby mnie zwyzywał jakbym powiedziała, że szukam faceta +185 (a szukam) i innym szansy nie daję to bym zrozumiała, ale na wykształcenie wpływ mamy, a ja po prostu nie chcę być z kimś komu na nim nie zależy. #niebieskiepaski to naprawdę aż tak trudno zrozumieć? #rozowepaski co sądzicie?
    #badoo #zwiazki #logikarozowychpaskow #logikaniebieskichpaskow

• poprzednie komentarze (147)

•  

@Draakul: A widzisz nie zgadzam sie i zgadzam z Toba jednaczesnie.

Bo sama majac do czynienia z roznymi ludzmi nie przeceniam papierka i kierowanie sie tym jako najwazniejszym kryterium jest glupie.
      Dlatego moze troche wyczuwam to co okreslasz "afiszowaniem". Aczkolwiek dalej widze, ze w 70% mialabym problem byc w zwiazku z kims kto nie musiał zyc po studencku(oczywiscie to tylko metafora bo moglby to byc i mechanik samochodowy, ktory tyral na swoj zaklad i wiedze), oszczedzac i przetrwac lata biedy by zdobyc wiedzę. Czemu? Duzo pisania, kazdy musi dojsc juz do tego sam.

Co do niezgadzania sie: