•  

Czy ktoś tu zna się na #prawo?
    Zamówiłam dietę i opłaciłam za miesiąc z góry. Dostałam jak na razie dietę na 2 tygodnie i nie jestem zadowolona oraz chciałabym odstąpić od umowy. Chciałabym dostać zwrot połowy kosztów (gdyz połowy diety jeszcze nie dostałam). Oni mi piszą, że nie przysługuje mi prawo do odstąpienia gdyż usługa została już wykonana.
    Mogę coś z tym zrobić?
    #pytaniedoeksperta

•  

Komentarz usunięty przez autora

•  

@hangover: Dietę w sensie rozpiski żywieniowej czy catering z jedzeniem?

+: Kjedne
    •  

@hangover umowa zawarta w lokalu czy na odleglosc

•  

PS Nie znam się na prawie.

@daox: to po co się wypowiadasz i jeszcze polecasz jej jakieś bzdury żeby dostarczyli potwierdzenia dostarczenia w przyszłym tygodniu skoro nie o to chodziło tej firmie?

@hangover: nic nie zrobisz bez ich dobrej woli, nie masz żadnego instrumentu prawnego żeby odstąpić od umowy.

Oni mi piszą, że nie przysługuje mi prawo do odstąpienia gdyż usługa została już wykonana.
      Chodzi o to, że jeśli zawierałaś umowę np. przez internet to miałaś teoretycznie prawo od niej odstąpić ale zanim rozpoczęli świadczenie usług. Po tym dniu już nie (może to ich wewnętrzna regulacja bo ogólnie zgodnie z prawem w ogóle nie musieliby uznawać odstąpienia nawet w takim wypadku).

•  

•  

Udowodnij mi, mądralo, że może przyjmować świadczenie usługi, która nie spełnia jej oczekiwań i z której nie jest zadowolona.

@daox: jak mam udowadniać coś co nie istnieje? Nie ma żadnej podstawy prawnej do odstąpienia od umowy o świadczenie usług tylko z tego względu, że nie jest z niej zadowolona jeśli nie zadbała o to by w umowie zawrzeć taki zapis. Skoro nazywasz mnie mądralą i wyśmiewasz to może popisz się wiedzą prawniczą i ty mi udowodnij, że się mylę?

•  

@Adams_GA: z debilem się nie kłóć, jak ktoś prawo zna z książki Mroza

+: md23
    •  

@SVCXZ chodzi o rozpiskę