Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 11
Według wewnętrznych badań Mastercard, aż 8 na 10 klientów kojarzy logotyp marki nawet bez napisu. Dlatego, zgodnie z najnowszymi trendami upraszczania komunikacji wizualnej, firma rezygnuje z zamieszczania swojej nazwy na znanych już, charakterystycznych kołach.



#logo #grafika #bankowosc #banki
JaTuTylkoNaMoment - >Według wewnętrznych badań Mastercard, aż 8 na 10 klientów kojarz...

źródło: comment_OoE2Vn9JZhhhou5n4hQYMvKTOpRlvoaw.jpg

Pobierz
  • 7
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Miyazaki: za te X lat pewnie wejdą do codziennego użytku urządzenia VR i AR tj. okulary czy inne soczewki, a smarrfony mogą dzięki temu znacznie stracić na popularności. Wtedy myślę będzie to kolejna era designerska, jakiś zupełnie inny trend projektowania. :)